تلویزیون هک شد یا تلوبیون؟

ویدیویی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که حکایت از این خبر دارد:«پخش اینترنتی «شبکه خبر» از سخنرانی زنده رئیسی در مراسم ۲۲ بهمن تهران برای دقایقی هک شد.»

 

به گزارش جهان صنعت نیوز، در حالی که مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه خبر در حال پخش بود در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور پخش اینترنتی این شبکه برای لحظاتی هک شد.

 بر اساس ویدیوهای منتشره و اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی ،آنچه در پخش سخنرانی زنده رییسی رخ داده ، هک پخش مستقیم این رویداد از شبکه اینترنتی تلوبیون بوده است که به مدت ۱۹ ثانیه رخ داده است. ویدیویی به این تایم زمانی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که لوگوی مشخصی از تلوبیون یا شبکه خبر ندارد اما ادعا شده با قطع برنامه های تلوبیون در زمان پخش زنده منتشر شده است. هرچند تلویزیون و مدیران تلوبیون با گذشت ساعتی از این اتفاق هنوز هیچ واکنشی برای تایید یا تکذیب این خبر نداشته اند.

ابتدا خبرگزاری ایلنا در خبری مدعی شده بود که شبکه خبر در زمان پخش سخنرانی رییس جمهور هک شده است که پس از دقایقی مشخص شد آنچه رخ داده روی آنتن زنده تلویزیون رخ نداده است.

پیشتر هم در طول ۱۸ ماه گذشته چندباری تلویزیون و تلویزیون اینترنتی تلوبیون هک شده بود. رییس رسانه ملی بارها از تلاش برای افزایش امنیت شبکه و جلوگیری از تکرار اتفاقات سخن گفته بود و تاکید شده بود در بخش های خبری رسانه ملی هیچ ارتباط زنده اینترنتی وجود ندارد که امکان هک شبکه موجود باشد. همچنین برای امنیت شبکه تلوبیون هم در یک ساله اخیر هزینه ها و اقدامات مهمی اعلام شد که انجام گرفته است. اما همچنان مشخص نیست ویدیوی پخش شده در شبکه های اجتماعی دقیقا حاصل چه رخدادی است . رسانه ملی هم انگار همچنان در سکوت خبری باقی مانده است./خبرآنلاین

 

 

 

سیاسی
شناسه : 333048
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا