ترافیک سنگین در این معابر تهران به دلیل بارش برف

ترافیک سنگین در همت به شرق، جنت‌آباد، حکیم به شرق، باکری، هاشمی رفسنجانی، سردار جنگل تا فرحزاد، شیخ فضل الله، یادگار، پل صدر، امام علی، اتوبان شهید زین‌الدین و آزادگان وجود دارد.

 
به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار کرد: از ساعت ۸:۲۰ دقیقه صبح شاهد بارش برف در نوار شمالی تهران به‌ویژه در مناطق ۵، ۲ و یک بودیم.

وی با اشاره به اینکه در منطقه ۴ هم بارش برف شدت گرفته است، گفت: عوامل پلیس راهور از ساعت ۶ صبح در آماده‌باش کامل هستند.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: هم‌اکنون در مناطق جنوبی و مرکزی تهران بارش برف آغاز شده و در آزادگان هم بارش برف شدت گرفته است.

موسوی‌پور با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت گفت: شاهد ترافیک سنگین در  همت به شرق، جنت‌آباد، حکیم به شرق، باکری، هاشمی رفسنجانی، سردار جنگل تا فرحزاد، شیخ فضل الله محدوده پل جناح، یادگار، پل صدر به غرب ، امام علی جنوب، اتوبان شهید زین‌الدین و آزادگان به شرق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در اکثر مناطق جنوبی به‌ویژه جنوب شرقی و در مناطق مرکزی سنگین است به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌کنیم جز موارد ضروری از تردد در شهر در چنین شرایط آب و هوایی خودداری کنند./دنیای اقتصاد

مسکن
شناسه : 332723
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا