قیمت این پهپاد کوچک شوکه‌کننده‌ است!

 این پهپاد جدید می‌تواند با هر بار شارژ تا 31 دقیقه پرواز کند و همچنین ویدیو با رزولوشن 2.7K ضبط کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شرکت DJI از جدیدترین پهپاد اقتصادی‌اش رونمایی کرد. این پهپاد DJI که Mini 2 SE نام دارد، نسبت به نسل قبلی‌اش پیشرفت‌هایی را تجربه کرده است و حالا از سیستم انتقال داخلی OcuSync 2.0 بهره می‌برد که نتیجه‌اش، افزایش دو برابری برد نسبت به نسل گذشته است.

سیستم وای‌فای بهبودیافته بردی تا ۴ کیلومتر دارد و همچنین سیستم جدید می‌تواند برای مسافت‌های طولانی‌تر ویدیو در اختیار کاربران قرار دهد. با وجود سیستم OcuSync 2.0، باید همچنان حواس‌تان به پهپاد جدیدتان باشد؛ چرا که به علت اندازه کوچک خود، شاید از دیدتان خارج شود.

ویژگی‌ها و قیمت پهپاد DJI Mini 2 SE

به گفته DJI، این پهپاد با هر بار شارژ می‌تواند تا ۳۱ دقیقه پرواز کند که نسبت به نسل قبلی‌اش پیشرفت چندانی به حساب نمی‌آید. نسل قبلی این پهپاد می‌تواند حداکثر ۳۰ دقیقه پرواز کند.

این پهپاد پیشرفت‌های دیگری نسبت به گذشته ندارد و سایر ویژگی‌هایش مشابه نسل قبلی است، البته نمی‌توان از این موضوع چندان خرده گرفت. پهپاد DJI Mini 2 SE مانند نسل قبلی‌اش ۲۴۹ گرم وزن دارد و همچنان از دوربین Mini SE استفاده می‌کند.

پهپاد جدید DJI به یک گیمبال سه‌محوره به همراه سنسور CMOS با اندازه ۱/۲.۳ اینچ مجهز شده است که می‌تواند ویدیوهای ۲.۷K بگیرد و عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی ثبت کند.

پهپاد Mini 2 SE ماه آینده میلادی روانه بازار می‌شود و قیمتی برابر ۳۶۹ دلار دارد. این پهپاد علاوه‌بر نسخه استاندارد، با باندل «Fly More Combo» هم به فروش می‌رسد که شامل باتری‌های اضافه، پروانه‌های جایگزین و همچنین کیف برای حمل پهپاد می‌شود. قیمت این نسخه برابر ۵۱۹ دلار خواهد بود./خبرآنلاین

دانش و فناوری
شناسه : 332703
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا