آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از صبح امروز در جاده‌های مازندران آغاز شد و تا روز یکشنبه ادامه دارد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از صبح امروز در جاده‌های مازندران آغاز شد و تا روز یکشنبه ادامه دارد.


مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز یکشنبه ۲۳ بهمن در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که براساس آن تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه از جاده های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع است.

محدودیت تردد محور سوادکوه

تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس راه استان مازندران، اجرای محدودیت‌ها لغو می شود.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند./خبرخودرو

مسکن
شناسه : 332672
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا