رئیس سازمان بورس؛

این خودروها دیگر قرعه کشی نمی شوند

عشقی گفت: عرضه خودرو در بورس منافاتی با مصوبات شورای رقابت ندارد و خودرو‌های عرضه شده در بورس کالا دیگر قرعه کشی نخواهند داشت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رئیس سازمان بورس گفت:خودرو‌های عرضه شده در بورس کالا از فرآیند قرعه کشی خودرو خارج شدند و این خودرو‌ها در بورس کالا عرضه می‌شوند.

عشقی، رئیس سازمان بورس عصر امروز جلسه شورای عالی بورس برگزار و بحث عرضه خودرو در بورس کالا یکی از موضوع‌های اصلی این جلسه بود که با توجه به نظارت عرضه خودرو در بورس ادامه خواهد داشت.

 عشقی در ادامه گفت: عمدتا خود‌روهایی که دو ماه گذشته در بورس عرضه داشتند عرضه آن‌ها ادامه دار خواهد بود. سرویس بورس جهان صنعت نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان بورس ادامه داد؛ خودرو سازان حتما باید برنامه عرضه ارائه دهند تا افراد بتوانند برنامه ریزی لازم برای خرید را داشته باشند. یکی از ایرادات عدم مشخص بودن تعداد عرضه‌ها بود که بنا است خودروسازان برنامه عرضه های خود را اعلام کنند.

او در ادامه افزود: خودرو‌های عرضه شده در بورس کالا از فرآیند قرعه کشی خودرو خارج شدند و این خودرو‌ها در بورس کالا عرضه می‌شوند.

عشقی گفت: عرضه خودرو در بورس منافاتی با مصوبات شورای رقابت ندارد و براساس بند ج ماده ۳۶ احکام دائمی کالا‌های پذیرفته شده در بورس مشمول نظام قیمت گذاری نخواهند بود.

بورس
شناسه : 332172
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا