گشت و گذار سایبرتراک تسلا در خیابان های شهر

 تصاویر سایبرتراک در خیابان، وانت برقی تسلا را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. سایبرتراک هنوز به تولید انبوه نرسیده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، تسلا وانت برقی سایبرتراک را چهار سال پیش رونمایی کرد، اما این خودرو هنوز به تولید انبوه نرسیده است و بر اساس جدیدترین گفته‌های ایلان ماسک، تولید انبوه تا سال آینده شروع نمی‌شود.


بر اساس گزارش نوت‌بوک‌چک، خودروی سایبرتراک تسلا در خیابان رؤیت شده است. این خودرو طراحی زاویه‌دار عجیب‌وغریبی دارد و بسیار جلب‌توجه می‌کند. نمای کلی سایبرتراک مشابه همان چیزی است که سال ۲۰۱۹ دیدیم، اما ظاهرا تغییراتی اندک در چراغ‌های پشتی اعمال شده است.

 

کاربران در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی به تصاویر فاش‌شده‌ی سایبرتراک از خود نشان داده‌اند. گروهی، طراحی متفاوت سایبرتراک را ستایش کرده‌اند اما برخی از کاربران معتقدند سایبرتراک طراحی هیجان‌انگیزی ندارد.

احتمالا تسلا خودروی سایبرتراک را در سه مدل مختلف عرضه می‌کند. مدل اول سایبرتراک با دامنه‌ی حرکتی ۲۵۰ مایل (۴۰۲ کیلومتر) و ظرفیت بکسل ۷٬۵۰۰ پوند (۳٬۴۰۰ کیلوگرم) عرضه می‌شود.

در سال ۲۰۱۹ قیمت مدل دوموتوره‌ی تمام‌چرخ متحرک سایبرتراک با دامنه‌ی حرکتی ۳۰۰ مایل (۴۸۳ کیلومتر) و ظرفیت بکسل ۱۰٬۰۰۰ پوند (۴٬۵۳۵ کیلوگرم) ۴۹٬۹۰۰ دلار اعلام شد، اما ایلان ماسک تأیید کرده است که قیمت سایبرتراک افزایش می‌یابد.

احتمالا تسلا مدل سه‌موتوره‌ی تمام‌چرخ متحرک سایبرتراک را با دامنه‌ی حرکتی ۵۰۰ مایل (۸۰۴ کیلومتر) و قیمت بیش از ۷۰٬۰۰۰ دلار عرضه می‌کند.

خودرو
شناسه : 331374
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا