تیک آبی فروشی به اینستاگرام رسید

کد منبع اینستاگرام حاوی عبارت «نشان آبی پولی» است. احتمالاً این شبکه‌ی اجتماعی همچون توییتر به کسب درآمد از تیک آبی فکر می‌کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ارجاعاتی جدید در کد منبع اینستاگرام نشان می‌دهند که این شرکت قصد دارد دریافت تیک آبی را مشروط به پرداخت پول کند. چنین سیستمی را پیش‌تر ایلان ماسک در نسخه‌ی جدید توییتر اعمال کرده است.

کدهای کشف‌شده در اینستاگرام به صراحت به عبارت «نشان آبی پولی» و یک سرویس اشتراکی جدید اشاره می‌کنند. آلساندرو پالوتزی که پیش‌تر به دفعات قابلیت‌های جدید اینستاگرام را فاش کرده است، می‌گوید این کدها در جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن فیسبوک نیز رؤیت شده‌اند. این یعنی احتمالا تیک آبی پولی متا در هر دو شبکه‌ی اجتماعی بزرگ این شرکت استفاده خواهد شد.

پالوتزی در گفت‌وگو با تک‌کرانچ اعلام کرد اشارات دیگری به نوعی سرویس اشتراکی پیدا کرده است که کاملاً جدیدند. به گفته‌ی این افشاگر، در حال حاضر همه‌چیز محدود به کد منبع است و در داخل اپلیکیشن اینستاگرام هیچ اشاره‌ای به تیک آبی پولی دیده نمی‌شود.

در حال حاضر تیک آبی اینستاگرام صرفاً به افراد مهم نظیر سلبریتی‌ها به‌همراه برندها و سازمان‌های جهانی اعطا می‌شود. کاربران روزمره و شماری از تولیدکنندگان محتوا که به محبوبیت زیادی دست پیدا نکرده‌اند نیز به داشتن تیک آبی تمایل دارند.

دانش و فناوری
شناسه : 330828
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا