حضور نیرو‌های امدادی بنیاد مسکن در خوی

نیرو‌های امدادی بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده خوی مستقر شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای زلزله‌های قبلی خوی پیگیری بازسازی از سوی بنیاد مسکن در حال انجام است، گفت: نیرو‌های امدادی بینیاد مسکن برای کمک رسانی، برآورد میزان خسارت‌ها و تشکیل پرونده برای ساکنان زلزله‌زده در منطقه مستقر هستند.


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات بنیاد برای امدادرسانی و بررسی میزان خسارت‌های وارده به مناطق زلزله‌زده خوی در پی وقوع زلزله با بزرگی ۵.۹ ریشتری ۸ بهمن گفت: دو زلزله اصلی یکی حدود ۳ ماه قبل و یکی نیز در ۱۰ روز اخیر در آذربایجان غربی و منطقه خوی رخ داد که برای زلزله‌های قبلی پیگیری موضوع بازسازی از سوی بنیاد مسکن در حال انجام است.

وی افزود: اکنون همکاران بنیاد مسکن برای تشکیل پرونده بازسازی و برآورد خسارت‌های وارده به واحد‌های مسکونی در مناطق روستایی و شهری با اولویت واحد‌های مسکونی روستایی ورود پیدا کردند و تشکیل و تکمیل پرونده در حال انجام است تا به فوریت عملیات بازسازی این واحد‌ها آغاز شود.

نیکزاد تصریح کرد:به محض تکمیل و جمع‌بندی میزان خسارت‌ها، آمار‌ها به ستاد حوادث غیرمترقبه و وزارت کشور ارایه می‌شود تا موضوع تسهیلات و بلاعوض برای دولت ارسال و با تصویب و تخصیص بودجه برای بازسازی، کار بازسازی واحد‌های زلزله‌زده انجام شود.

 

مسکن
شناسه : 329798
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا