فوت کنی فراموشی میگیری!

یکی از عادت‌های بد ما ایرانی‌ها در هنگام گرسنگی خستگی بیش از اندازه، ذوق خوردن و در مواقعی که بسیار عجله داریم فوت کردن غذاهای بسیار داغ است که در ادامه این مطلب با برخی از عوارض فوت کردن و دمیدن بر روی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های داغ آشنا می‌شوید.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ فوت کردن غذاهای داغ موجب پخش بوی بد دهان در محیط پیرامون خود و همچنین انتقال انواع بیماری‌ها در افراد دیگر که در نزدیکی ما هستند می‌شود.


آزمایش‌ها و تحقیقات نشان می‌دهد که هوای داخل دهان از دو اکسیژن و یک هیدروژن تشکیل شده است.

انسان برای بقای خود نیاز به اکسیژن دارد و بدن او بعد از دریافت اکسیژن (عمل دم) آن را در هنگام بازدم به دی اکسیدکربن تبدیل می‌کند. فوت کردن در خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های داغ همچون (چای، قهوه، شیر، سوپ و…) باعث ترکیب شدن دی اکسید کربن و اسیدهایی با غذا شده و در اثر این ترکیب ماده‌ای مضر برای بدن ایجاد می‌شود که ترکیب آن با خون باعث به وجود آمدن پوکی استخوان، ضعف عضلانی، کمبود حافظه و ایجاد سنگ کلیه شده و همچنین بر روی باروری مردان نیز تأثیر سوء می‌گذارد.

محققان طب سنتی بر این باورند که با عمل فوت کردن در غذا و خارج شدن گاز دی اکسیدکربن و اسیدها از دهان مواد و فضولاتی که باید از طریق دهان خارج شوند با ورود دوباره به بدن باعث ایجاد مشکلاتی می‌شوند که از لحاظ بهداشتی نیز برخی ویروس‌ها و میکروب‌ها از طریق تنفس باید از بین بروند، اما با این عمل دوباره به بدن بازمی‌گردند و باعث ایجاد انواع بیماری‌ها در بدن انسان می‌شود./ خبر آنلاین

عوارض وحشتناک فوت کردن نوشیدنی‌ و غذاهای داغ

عمومی
شناسه : 329510
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا