با حکم خاندوزی منصوب شدند؛

بانک مرکزی های جدید چه کسانی هستند؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه‌ای رئیس و اعضای هیات نظارت بانک مرکزی را منصوب کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ سیداحسان خاندوزی در حکمی عباس مرادپور را به سمت رئیس هیات نظار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. متن حکم وزیر اقتصاد در این مورد به شرح زیر است:


جناب آقای عباس مرادپور

با سلام

نظر به تعهد ، تخصص و تجربه جنابعالی ، به استناد صورتجلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، به موجب این حکم به سمت رئیس هیات نظار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید . همکاری ، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است . امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، انقلابی گری ، مردم داری ، پاکدستی ، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید . توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسئلت دارم .

وزیر اقتصاد در حکم دیگری مصطفی منتظری مقدم را به سمت عصو هیات نظار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. متن حکم وزیر در این مورد به شرح زیر است:

جناب آقای مصطفی منتظری مقدم

با سلام

به استناد صورتجلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، به موجب ایـن حکم به سمت عضو هیات نظار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید .

همکاری ، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است . امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، انقلابی گری ، مردم داری ، پاکدستی ، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید . توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.

خاندوزی همچنین در حکم دیگری عضویت علیرضا مرادی و حسین جعفری را در هیات نظار بانک مرکزی جمهوری اسلامی تمدید کرد.

متن دو حکم وزیر اقتصاد به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا مرادی

با سلام

به استناد صورتجلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، به موجب ایـن حکم عضویت جنابعالی در هیات نظار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تمدید می گردد . همکاری ، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است . امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، انقلابی گری ، مردم داری ، پاکدستی ، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید . توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسئلت دارم .

جناب آقای حسین جعفری

به استناد صورتجلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، به موجب ایـن حکم عضویت جنابعالی در هیات نظار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تمدید می گردد . همکاری ، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است . امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، انقلابی گری ، مردم داری ، پاکدستی ، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید . توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسئلت دارم. 

منبع: تسنیم

بانک و بیمه
شناسه : 328754
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا