مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی:

برق مناطق زلزله زده خوی وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی این شرکت، قطعی‌های منطقه زلزله زده شهرستان خوی برطرف شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: با تلاش ۴۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در کوتاهترین زمان پس از وقوع اولین زمین لرزه شهرستان خوی آسیب‌های ایجاد شده در منطقه رفع عیب شده و در مدار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ خاموشی در منطقه زلزله زده خوی وجود ندارد، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی وقوع زلزله اکیپ‌های مختلف عملیاتی شرکت از شهرستان‌های خوی، پلدشت، سلماس، نقده و شوط در مناطق زلزله حضور داشتند که این حضور ادامه دار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: هم اکنون رسیدگی به تک خاموشی‌ها در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های عملیاتی برای رفع مشکلات مربوط به این بخش در منطقه حضور دارند.

وی از مردم شهرستان خوی و مناطق زلزله زده خواست تا تک خاموشی‌ها و قطعی‌های احتمالی را از طریق تماس با سامانه فوریت های برق ۱۲۱ اطلاع دهند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

منبع:‌ مهر

حوادث
شناسه : 328627
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا