فولکس واگن ID.3 فیس لیفت مدل ۲۰۲۳ جدید را نشان می دهد

زمانی که فولکس واگن گفت که در حال به روز رسانی هاچ بک الکتریکی ID.3 است، این خودروساز از آن به عنوان نسل دوم این مدل یاد می کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، زمانی که فولکس واگن گفت که در حال به روز رسانی هاچ بک الکتریکی ID.3 است، این خودروساز از آن به عنوان نسل دوم این مدل یاد می کرد. اکنون بر اساس این مجموعه عکس جدید که توسط عکاسان جاسوسی برای ما ارسال شده است، واضح است که اینطور نیست، زیرا آنها تقریباً همان ID.3 را نشان می دهند که ما چند سالی است که می شناسیم، اما با سپر جلویی متفاوت.

با این حال، تغییرات مهم تری در داخل رخ خواهد داد. فولکس واگن اعلام کرده است که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۰ اینچی را که تنها صفحه نمایش ID.3 در دسترس است، با صفحه نمایش ۱۲ اینچی بزرگتر جایگزین خواهد کرد که امیدواریم قدرت پردازش بیشتری نیز داشته باشد تا عملکرد بهتر و روان ‌تری داشته باشد.

همچنین انتظار می‌رود فولکس‌ واگن جا لیوانی جدید و همچنین یک محفظه قابل جابجایی در صندوق عقب اضافه کند که باید کمی شبیه جعبه تاشو باشد که می ‌توانید در برخی از مدل ‌های مرسدس بنز تهیه کنید. بنابراین به نظر می رسد که سازنده هیچ تغییر چشمگیری ایجاد نخواهد کرد و تمرکز خود را بر بهبود ID.3 در مناطقی که مورد انتقاد قرار گرفت، می کند.

هنوز مشخص نیست که آیا این ID.3 اصلاح شده، طبق تعهد فولکس ‌واگن که سال گذشته اعلام شد، پنل‌های حساس به لمس را برای دکمه‌های فیزیکی حذف می‌کند یا خیر.

انتظار می رود که سازنده در اواخر سال ۲۰۲۳ تولید ID.3 اصلاح شده را آغاز کند و ظرف چند ماه آینده به طور کامل معرفی شود. این مدل همچنان تنها در اروپا عرضه خواهد شد، جایی که فروش بسیار خوبی داشته است و یکی از رایج ترین خودروهای الکتریکی در سراسر مراکز شهری این قاره است.

خودرودانش و فناوری
شناسه : 328269
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا