گران فروشی بلیت هواپیما همچنان ادامه دارد

با وجود تاکید دادستان تهران و اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر بازگشت نرخ بلیت‌های هواپیما به بهمن ۱۴۰۰، شواهد حاکی از ادامه تخلف برخی شرکت‌های هواپیمایی و نرم افزار‌های موبایلی است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با یک جستجوی ساده از نرم افزار‌های موبایلی فروش بلیت هواپیما، مشاهده می‌شود با وجود دستور دادستانی تهران و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به بازگشت قیمت بلیت هواپیما به نرخ بهمن سال گذشته، اما همچنان نه تنها قیمت‌ها تغییری نکرده است بلکه همچنان با نرخ‌های کاملا نجومی فروخته می‌شود.

براساس این گزارش، مسیر تهران- کیش برای ۸ بهمن، دو میلیون و ۹۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، بهای بلیت تهران- قشم در ۱۱ بهمن، دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و مسیر تهران- مشهد ۱۲ بهمن، یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه شده است.
این در حالی است که بلیت براساس نرخ نامه بهمن ۱۴۰۰ در مسیر تهران – قشم یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۸۰۰ تومان، در مسیر تهران – کیش یک میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۰۰ تومان و در مسیر تهران – مشهد یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان تعیین شده است.
گفتنی است پیشتر معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود، اگر این سازمان با تخلف نرم افزار‌های موبایلی و شرکت‌های هواپیمایی مواجه شود، مراتب را از طریق سازمان تعزیرات حکومتی، دادسرای فرهنگ و رسانه و پلیس فتا پیگیری خواهد کرد.

 

عمومی
شناسه : 327919
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا