این خزنده مرگبار جسد پسر بچه را به خانواده اش پس می دهد

در تصاویری که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، خزنده مرگبار در حال حمل جسد پسربچه ۴ ساله به سمت قایق امدادگران دیده می شود که او را از آب بیرون آورده و به خانواده اش بازگردانده اند.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ این پسر که بعداً به نام محمد زیاد ویجایا شناخته شد، دو روز قبل در نزدیکی خور جاوا در شرق جزیره بورنئو در استان کالیمانتان شرقی اندونزی ناپدید شده بود. اعضای آژانس جستجو و نجات باسارناس کالیمانتان شرقی در جستجوی پسر بودند.


ملکیانوس کوتا، رئیس اداره جستجو و امداد باسارناس شرق کالیمانتان، به detik.com، یک خبرگزاری محلی، گفت: «حدود هفت صبح، تیم اطلاعاتی از خانواده دریافت کرد که یک تمساح را در حال حمل جسد انسان مشاهده کردند. معلوم شد جسد همان بچه ای است که ما دنبالش می گشتیم.»

تمساح جسد کودک نوپا را در دهان خود به سطح آب برد، یک مایل دورتر از جایی که گمان می رود او غرق شده است. تمساح پس از رها کردن پسر در کنار قایق نجات، دوباره به داخل آب عقب نشینی کرد.

در ادامه معاینات اولیه مشخص شد که هیچ اثر گازگرفتگی روی بدن این پسر وجود ندارد.

کوتا گفت: “هیچ چیز کم نیست، همه چیز دست نخورده است.”

تمساحی که جسد پسربچه را به خانواده‌اش بازگرداند!

او ادامه داد که فکر می‌کند کروکودیل واقعاً به تیم در جستجوی کودک گمشده کمک کرده است.

اندونزی خانه حداقل چهار گونه تمساح مختلف است که توسط اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت شرح داده شده است: کروکودیل آب شور، بزرگترین و سریع ترین همه گونه های کروکودیل است. تمساح آب شیرین گینه نو؛ تمساح سیامی؛ و تومیستوما، دیگر گونه‌های تمساح آب‌های اندونزی هستند.

بر اساس پایگاه داده حملات CrocBITE، سالانه حدود ۱۰۰۰ نفر در سراسر جهان توسط کروکودیل ها کشته می شوند. با این حال، این به سادگی یک تخمین است و بسیاری از حملات دیگر گزارش نمی شوند. همین چند ماه پیش، در استان پاپوآ غربی اندونزی، یک کارگر ساختمانی توسط تمساح ۱۳ فوتی زیر آب کشیده شد و زنده زنده خورده شد.

با این وجود، شناخته شده است که کروکودیل‌ها اجساد انسان را باز می گرداند. در سال ۲۰۱۷، مردی ۴۱ ساله به نام سیریف الدین توسط یک تمساح ۶.۵ فوتی در شرق کالیمانتان، نه چندان دور از محل گم شدن محمد ربوده شد. روستاییان محلی برای بازگرداندن جسد این مرد از یک “افسونگر تمساح” کمک خواستند. به گزارش بی‌بی‌سی، پس از انجام مراسمی توسط افسونگر، گفته می‌شود که تمساح با جسدی در دهانش در ساحل رودخانه ظاهر شد.

در مورد محمد کوچک، مشخص نیست که آیا تمساح ها با مرگ او ارتباطی داشته اند یا خیر./ خبر آنلاین

عکس
شناسه : 327105
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا