مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد؛

سامانه خرید از کتابفروشی ها راه اندازی شد/اختصاص یارانه به خریداران کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از راه اندازی سامانه خرید کتاب با هدف تحقق عدالت فرهنگی و حمایت از کتابفروشی ها خبر داد و گفت: علاقه مندان به خرید کتاب می توانند با مراجعه به این سامانه کتاب های مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، استان سمنان، فرشید فلاح روز سه شنبه با بیان اینکه سامانه خرید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ایجاد شده است گفت: سامانه مذکور با نشانی c.katab.ir مراجعه و از یارانه اختصاص یافته در این خصوص برای خرید کتاب بهره مند شوند.

وی ادامه داد: بازدید و خرید از “سامانه خرید از کتابفروشی” به صورت ۲۴ ساعته و غیرحضوری است و به هر کُدملی که سیم‌کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک ‌میلیون ریال یارانه کتاب تعلق می‌گیرد.

فلاح گفت: در این سامانه به خریداران تا سقف ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ درصد تخفیف داده می شود و هر خریدار برای ۴۰۰ هزار تومان خرید کتاب، تنها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کند و خرید بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان در سامانه نیز بدون یارانه نیز امکان پذیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: سامانه خرید از کتابفروشی با هدف گسترش ویترین کتابفروشی‌ها به صورت دائمی راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب های مورد نظر خود را در سامانه جست و جو و خریداری کنند.

خریداران برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور صرفا هشت هزار تومان هزینه پرداخت می‌کنند و مابقی تعرفه پستی نیز به‌عنوان یارانه ویژه درنظر گرفته شده که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت می‌شود.

 

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 326951
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا