نماینده تفت و میبد در مجلس بیان کرد؛

مسئولین در کنار پاسخ قاطع به وقاحت اروپایی ها غول گرانی و تورم را مهار کنند

نماینده تفت و میبد در مجلس گفت:‌ وظیفه اصلی ما مسئولین در کنار پاسخ قاطع متقابل به وقاحت اروپایی ها مصون سازی اقتصاد کشور از نوسانات قمیت‌هاست، چراکه مادامی که غول گرانی و تورم گلوی مردم و مستضعفان را می فشارد، اروپایی ها هم بیشتر دست به این اقدامات می زنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اهانت سوزاندن قرآن در سوئد بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد نمایش وقیحانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران بودیم؛ این اقدام اتحادیه اروپا قطعا از سوی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.


وی با بیان اینکه مهم است که بدانیم چرا این روسیاهان تاریخ در این مقطع چنین تصمیمی گرفته اند، تصریح کرد: نقش آفرینی ممتاز سپاه در سازندگی کشور، در پیروزی دفاع مقدس، همراهی در سطح عالی در مقابله با کرونا، حضور پیشتاز در امدادرسانی در زلزله و سیل به مردم و پاسداری از امنیت کشور و… نمونه کوچکی از موفقیت های سپاه است که دشمنان را به این تصمیم رسانده است. اروپایی ها و ارباب بزرگشان آمریکا به خوبی نقش و جایگاه سپاه را در امنیت و پیشرفت ایران اسلامی درک کرده اند و می دانند که مهمترین مانع در برابر سیاست های استعمارگرایانه آنها در منطقه این تاسیس نورانی است.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: امروز وظیفه مسئولین ایران است که با شناخت دقیق توطئه های دشمن مانع از رسیدن تیرهای زهرآگین این جنایتکاران به هدف شوند. وظیفه اصلی ما مسئولین در کنار پاسخ قاطع متقابل به این وقاحت اروپایی ها مصون سازی اقتصاد کشور از این نوسانات قیمت‌ها است. مادامی که غول گرانی و تورم همچنان گلوی مردم و مستضعفان را می فشارد، اروپایی ها هم بیشتر دست به این اقدامات می زنند.

میرمحمدی خطاب به دولت نیز گفت:‌ دولت با همگرایی در تیم اقتصادی خود، به کار بستن تدابیر عالمانه جهت مهار مصیبت اقتصاد ایران یعنی خلق نقدینگی بدون پشتوانه از مجاری مختلف و همچنین ایجاد انضباط مالی و اداری و جلوگیری از بسط سوداگری در اقتصاد، طعم شیرین عدالت را به مردم بچشاند.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه از حضور پرشور مردم یزد در مراسم استقبال از رئیس جمهور تقدیر کرد و گفت: دشمن که در ماه های اخیر که تمام توانش را به میدان آورده بود تا با یک جنگ ترکیبی تمام عیار مردم ایران را ناامیدو عصبانی سازد و از این رهگذر ایران اسلامی را با خطر جنگ داخلی و تجزیه روبرو کند، امید زیادی بسته بود که استقبال از رئیس جمهور در یزد کمرنگ شود، اما مردم با بصیرت با حضور خود پاسخ قاطعی به بدخواهان دادند.

وی تاکید کرد:‌ وظیفه همه مسئولین اجرایی، تقنینی و قضایی کشور است که نهایت تلاش خود را در مسیر رفع مشکلات کشور معطوف سازند و عملیاتی شدن ابرپروژه انتقال آب به فلات مرکزی را دنبال کنند.

میرمحمدی گفت: در خصوص طرحی که برای اصلاح حوزه انتخابیه آمده در حق مردم شهرستان های تفت و میبد ظلم می شود و دو  شهرستانی که ارتباطی با هم ندارند و از نظر جمعیتی با یکدیگر یکسان نیستند در کنار هم قرار گرفته اند که ضرورت دارد اصلاح حوزه انتخابیه در این دو حوزه انتخابیه اتفاق بیفتد.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم دولت انقلابی با قدرت در برابر مهار گرانی ها و تورم که داد مردم و مستضعفین را درآورده موفق عمل کرده و آن را کنترل کنند. همچنین وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دولت بهتر عمل می کنند، چراکه تورم بر گُرده مردم فشار می آورد.

 

اقتصاد کلان
شناسه : 326945
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا