عضو شورای عالی بورس؛

عرضه خودرو در بورس امروز تعیین تکلیف می شود

یک عضو شورای عالی بورس از بررسی ادامه یا توقف عرضه خودرو در بورس کالا در جلسه امروز این شورا خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز: حمیدرضا دانش کاظمی با بیان اینکه در دستور جلسه امروز شورای عالی بورس، عرضه یا توقف عرضه خودرو در بورس کالا بررسی خواهد شد، عنوان کرد: احتمالا با توجه به اینکه وزارت صمت هم عضو جلسه است، نماینده‌ای از این وزارت‌خانه در جلسه امروز حضور داشته باشد.


وی ادامه داد: در جلسه امروز نقطه نظرات وزارت صمت، سازمان بورس و همچنین نظرات بورس کالا شنیده خواهد شد. در این راستا مدیرعامل بورس کالا از طریق هیات مدیره نامه‌ای تهیه کرده‌ و قرار است این موضوع بررسی شود. امیدواریم مشکل عرضه خودرو در بورس کالا برطرف شود.

این عضو شورای عالی بورس به این سوال که آیا امروز تصمیم قطعی اخذ خواهد شد؟ پاسخ داد: همواره روال به این صورت است که درمورد موضوعی که بررسی می‌شود، در همان جلسه تصمیم نهایی نیز اخذ می‌شود.

گفتنی است؛ درحالی که عرضه‌خودرو در بورس کالا طبق روال ادامه داشت، روز گذشته رئیس شورای رقابت در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس اعلام کرد که عرضه خودرو در بورس کالا باید متوقف شود. در مقابل نیز وزیر اقتصاد اعلام کرد که تصمیم‌گیری در این مورد بر عهده شورای عالی بورس است؛ لذا باتوجه به برگزاری جلسه امروز این شورا و بررسی این موضوع، باید منتظر تصمیم نهایی در خصوص عرضه یا توقف خودرو در بورس کالا باشیم.

بورسخودرو
شناسه : 326885
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا