در بیست و پنجمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر سال ایران؛

شرکت فکور صنعت تهران بار دیگر در میان ۵ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت

در بیست و پنجمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر سال ایران از ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان مدیریت صنعتی رونمایی شد. شرکت مهندسی فکور صنعت و محمد وحید شیخ زاده نه تنها بار دیگر در لیست ۱۰۰ مدیر و شرکت برتر ایران قرار گرفتند بلکه از مهندس شیخ زاده به عنوان مدیرعامل یکی از ۵ شرکت پیشرو و حضور فکور صنعت در میان ده شرکت رشد سریع تقدیر شد. معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های پیشرو، تغییر رتبه فروش شرکت‌های فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران طی چهار سال اخیر است که از جمله آنها می‌توان به وجود اطلاعات شرکت در رتبه‌بندی ۱۰۰- IMI برای حداقل سه سال اخیر، منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر و زیان‌ده نبودن شرکت اشاره کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ روز دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ در بیست و پنجمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر سال ایران از ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان مدیریت صنعتی رونمایی شد.


نکته حایز اهمیت در این مراسم، قرار گرفتن نام شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی در این لیست بود.

در این مراسم از شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، صبا فولاد خلیج فارس، ملی مس، گلگهر، فکور صنعت تهران، چادرملو و آهن و فولاد غدیر ایرانیان به عنوان شرکت های برتر حوزه معدن و صنایع معدنی با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.

شرکت مهندسی فکور صنعت تهران به عنوان شرکتی فعال در مسیر توسعه و تکمیل صنایع بالادستی و پایین‌دستی زنجیره ارزش آهن و فولاد، در رتبه‌بندی سال ۹۹ نیز موفق به کسب رتبه ۹۹ از ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور شد و رتبه شرکت پیشرو را نیز به خود اختصاص داد و در رتبه‌بندی سال گذشته نیز این شرکت با تمرکز بیشتر بر بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری، رتبه ۹۳ را در میان صد شرکت برتر ایران به خود اختصاص داد.

 

صنعت و معدن
شناسه : 326711
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا