به دلیل برف و باران؛

تهرانی ها در شمال پایتخت تردد نکنند

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که در بلوار ارتش، اندرزگو و پاسداران شن‌پاشی انجام نشده و خودروها علاوه بر اینکه در ترافیک مانده‌اند، سوختشان هم رو به اتمام است.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ از صبح امروز در تهران شاهد بارش برف و باران بودیم که البته همین موضوع بر ترافیک پایتخت اضافه کرد. مشاهدات میدانی خبرنگار حاکی از آن است که در بلوار ارتش، اندرزگو و پاسداران شن‌پاشی انجام نشده و خودروها علاوه بر اینکه در ترافیک مانده‌اند، سوختشان هم رو به اتمام است.

شرایط قرمز حاکم بر محورهای شمالی پایتخت ایجاب می‌کند تا از تردد غیرضروری به این خیابان‌ها خودداری شود و حدالمقدور از وسایل حمل و نقل عمومی برای دسترسی به این معابر استفاده شود.

سرهنگ محمد رازقی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با آخرین شرایط حاکم بر محور های شمالی پایتخت اظهار کرد: محورهای ارتش، نیروی زمینی، باهنر، پاسداران، اندرزگو و دیگر محورهای شمالی دارای ترافیک سنگین هستند.

وی با بیان اینکه اگر مردم کار ضروری ندارند به این محورها مراجعه نکنند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا دو الی سه ساعت آینده از حجم ترافیک این محورها به دلیل اینکه بارش برف و باران به اتمام رسیده است کاسته شود .

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور با بیان اینکه ترافیک امروز پایتخت مانند چهارشنبه های گذشته سنگین است، گفت: پلیس راهور به صورت هوشمند از داخل مرکز مانیتورینگ راهور پایتخت را رصد می‌کند و اگر نیاز به اعزام تیم‌های مدیریت باشد بلافاصله تیم‌های گشتی پلیس راهور را به این معابر اعزام می‌کند.

رازقی ادامه داد: اگر نیاز باشد تا گشت‌های شهرداری برای برف‌روبی و ایمن‌سازی معابر به نقطه‌ای اعزام شوند هماهنگی‌های لازم با آنها انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش به شهروندان توصیه می‌شود در این روزها از ترددهای غیرضروری خودداری و حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند و از پُر بودن باک بنزین خودروی خود مطمئن باشند./ خبر آنلاین

عمومی
شناسه : 322907
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا