در پایانه مسافربری غرب کشف شد؛

هفت شمش طلا در کوله یک مسافر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف هفت شمش طلای قاچاق در پایانه مسافری غرب تهران خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات این خبر، گفت: تیم عملیات کلانتری ۲۰۹ پایانه مسافربری غرب درحال گشت‌زنی در این پایانه بود که به مردی که با کوله پشتی مشکی مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قرار داد، در ادامه این فرد به محض رویت پلیس مسیر خود را تغییر داده و همین موضوع سبب شد تا ماموران برای بررسی موضوع به او نزدیک شوند.


رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم متوجه حضور ماموران شده و سعی در فرار داشت، گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از کوله‌پشتی این فرد که سنگین‌تر از حد معمول نیز به نظر می‌رسید، تعداد هفت شمش طلا به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال را که به صورت قاچاق و بدون مجوز قانونی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌این فرد که ۴۲ سال سن داشت، در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل طلای قاچاق از جنوب کشور به قصد تحویل در تهران معترف شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه برای متهم دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات نیز در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع:‌ ایسنا

حوادث
شناسه : 322495
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا