رییس پلیس قزوین؛

قاتل مرد ۳۹ ساله اعتراف می کند

سرهنگ امیرحسام عزیزی اظهار کرد: در تاریخ ۲۸ آبان ماه سال جاری گزارشی از فقدانی یک شهروند ۳۹ ساله از سوی خانواده اش به پلیس اعلام و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تحقیقات لازم برای یافتن او آغاز شد.

  به گزارش جهان صنعت نیوز وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تحقیقات فنی به عمل آمده، کاراگاهان پی به قرار ملاقات فقدانی با یکی از دوستانش برده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دوست وی را به پلیس آگاهی احضار کردند.


رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس و به دست آمدن مدارک و دلایل لازم در نقش داشتن این فرد در فقدانی فرد گم شده، بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس از او آغاز شد.

این مسئول انتظامی استان افزود: در نهایت، متهم به قتل دوست خود به خاطر اختلافات مالی اعتراف کرده و بیان داشت با چندین ضربه به سر مقتول وی را به قتل رسانده و جسد متوفی را با همکاری یکی از دوستانش در یکی از جاده‌های روستایی در منطقه الموت به دره انداخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری عامل دیگر این جنایت، تصریح کرد: با راهنمایی قاتل جسد متوفی در منطقه مورد نظر کشف شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد./ مهر

عمومی
شناسه : 321502
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا