مدیر مخابرات منطقه خوزستان؛

سرقت تجهیزات مخابراتی به مشکلی جدی تبدیل شده است

 مدیر مخابرات منطقه خوزستان از راه‌اندازی مجدد سایت‌های مخابراتی سرقتی در شهرستان‌های رامهرمز و مسجدسلیمان خبر داد و گفت: سرقت تجهیزات مخابرات به یکی از مشکلات جدی مخابرات تبدیل شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رحیم فلاح زاده اظهار کرد: سایت جاده‌ای روستایی طریفه رامهرمز که پیش‌تر به دلیل سرقت‌های مکرر و تخریب از کار افتاده بود با پیگیری مخابرات منطقه خوزستان و پس از مکانیابی و تامین تجهیزات، در نقطه‌ای ایمن‌تر بر روی دکل جدید ۴۸ متری و همچنین با ایمن‌سازی، مجددا احیا و نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با وارد مدار شدن مجدد این سایت با تکنولوژی ۲G، مسیرهای روستایی طریفه رامهرمز به روستای نمره یک و نقاط اطراف زیر پوشش آنتن شبکه همراه اول قرار گرفت و مشترکان در آن محدوده پس از سه سال دوباره از نعمت شبکه ارتباطی همراه اول برخوردار شدند.


مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین از راه‌اندازی مجدد سایت جاده‌ای دوراهی مسجدسلیمان به لالی خبر داد و گفت: این سایت جاده‌ای که پیش‌تر مورد سرقت قرار گرفته بود، مجددا نصب و راه‌اندازی شد.

فلاح زاده عنوان کرد: به منظور توسعه شبکه همراه و ارائه خدمات ارتباطی، با تلاش کارشناسان ارتباطات سیار و با پیگیری‌های مداوم و پس از تأمین مجدد تجهیزات و مکانیابی جدید در نقطه ایمن، سایت جاده‌ای دوراهی مسجد سلیمان به لالی راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با وارد مدار شدن مجدد این سایت بخشی از جاده حد فاصل لالی به مسجدسلیمان و دو راهی لالی به سمت اهواز و مناطق اطراف زیر پوشش شبکه گستره همراه اول قرار گرفت و مشترکین همراه اول در آن نقاط از شبکه همراه اول بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: این سایت پس از تامین و نصب تجهیزات فنی از جمله BTS، نصب کنتور و شبکه‌سازی برق و تهیه و نصب ترانس و همچنین انجام ایمن سازی کامل طبق استاندارد پس از گذشت یک سال و ۵ ماه دوباره نصب و راه‌اندازی شد.

فلاح زاده بیان کرد: سرقت تجهیزات مخابرات به یکی از مشکلات این دستگاه تبدیل شده است و به دلیل سرقت تجهیزات مخابراتی در بسیاری موارد مشترکان از ارائه خدمات مخابرات محروم می‌شوند.

دانش و فناوری
شناسه : 321269
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا