جزئیات دستگیری متهمان به قتل یک مرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی از دستگیری متهمان به قتل یک مرد خبر داد که حدود ۴۵ روز پیش در یکی از روستاهای شهرستان درمیان مرتکب قتل شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علی نسایی زهان روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۵ روز پیش خانمی با مراجعه به اداره آگاهی بیرجند مفقود شدن همسرش را گزارش می‌دهد که موضوع به دادسرا منتقل و دستورات لازم صادر می‌شود.

 


وی افزود: با تحقیقات گسترده پلیسی و قضایی به این نتیجه رسیدیم که آنتن تلفن همراه همسر این خانم در روستای منصورآباد از توابع بخش قهستان شهرستان درمیان برای آخرین مرتبه قطع شده است.

دادستان بیرجند گفت: بعد از حساس شدن تحقیقات و بررسی بیشتر متوجه ارتباط مقتول با خانم مجردی شدیم لذا در نهایت این خانم به ارتباط با مقتول و قتل او با مشارکت شخصی به نام کیان اعتراف کرد.

وی گفت: این خانم همچنین اعتراف کرد که با کیان نیز در ارتباط بوده و با او نقشه قتل مرد مقتول را کشیده است.

حجت‌الاسلام نسایی ادامه داد: این افراد، مقتول را با نقشه‌هایی به اطراف روستای منصورآباد می‌کشانند، سپس خانم روسری خود را دور گردن مقتول انداخته و کیان نیز با سنگ و چاقو او را به قتل می‌رساند و داخل چاهی می‌اندازد.

وی گفت: قاتلان برای اینکه آثار جرم را از بین ببرند، لاستیکی را پس از آتش زدن داخل چاه می‌اندازند و لاستیک قبل از افتادن به انتهای چاه، گیر کرده و مقداری از کنار صورت مقتول دچار سوختگی شده اما به خاطر سردی هوا بدن متلاشی نشده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی افزود: بعد از مشخص شدن جسد، قاتل مرد هم دستگیر و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی عنوان کرد: از آنجایی که قتل در روستایی از توابع شهرستان درمیان روی داده، پرونده در بخش قهستان تشکیل شده و دادرس به جانشینی بازپرس تحقیقات تکمیلی را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام نسایی گفت: مسئولیت نظاره‌گری بر کار دادرس دادگاه با دادستان شهرستان است و بعد از اتمام تحقیقات، پرونده برای صدور رأی به دادگاه کیفری یک مرکز استان ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقتول صاحب دو فرزند بوده است تاکید کرد: از همه مردم و خانواده‌ها تقاضا داریم مراقب جوانان به خصوص در فضای مجازی باشند چون نتیجه این ارتباطات ناسالم، قتل و خونریزی است.

دادستان بیرجند گفت: در دوران کرونا نفوذ فضای مجازی به زندگی مردم بیشتر شده لذا نیاز است اقدامات فرهنگی بیشتری انجام شود تا خانواده‌ها به چنین آسیب‌هایی دچار نشوند.

حوادث
شناسه : 321060
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا