ببینید؛

راهنمای خرید لاستیک مناسب در زمستان

خودرو‌ها به لاستیک‌هایی نیاز دارند تا به راحتی روی برف حرکت کنند. بهتر است قبل از خرید، نشانه‌های لاستیک زمستانی را بدانید تا یک تایر مناسب انتخاب کنید و فصل سرما را بدون مشکل پشت سر بگذارید.

  به گزارش جهان صنعت نیوز از نشانه‌های لاستیک زمستانی یک نماد ویژه است. لاستیک‌های برفی دارای نماد کوه و دانه‌های برف در کناره هستند. دیواره کناری قسمت بیرونی لاستیک خود را بررسی کنید (ناحیه بین لبه آج و رینگ). لاستیک‌های برفی همیشه دارای نماد کوه کوچک با ۳ قله با یک دانه برف در داخل هستند.

 

لاستیک زمستانی میخ‌دار است

لاستیک‌های برفی میخ‌دار هستند. در این تایر‌ها از فلز استفاده شده تا چسبندگی بیشتری را ارائه دهند. لاستیک‌های برفی میخ‌دار در مناطقی که برف و یخ برای مدت طولانی وجود دارد رایج است. به خاطر داشته باشید که اکثر لاستیک‌های برفی میخ‌دار فقط در ماه‌های زمستان قانونی هستند. استفاده از لاستیک‌های میخ‌دار در شرایط خشک می‌تواند جاده را خراب کند.

آج‌ها سومین نشانه لاستیک زمستانی

شکل آج یکی از نشانه‌های لاستیک زمستانی می‌تواند باشد. آج لاستیک زمستانی عمیق‌ترین آج تایر است. معمولاً لاستیک‌ها دارای آج‌های مربعی شکل با شیار‌های کوچک و زیگ زاگ یا شکاف‌هایی روی آن‌ها هستند. اکثر لاستیک‌های برفی لاستیک‌های خرد شده هستند، اما نه همه آنها. با این حال، لاستیک‌های خرد خرد شده در برف بهتر عمل می‌کنند، زیرا شکاف‌های کوچک به آن‌ها چسبندگی بیشتری می‌دهد./ باشگاه خبرنگاران جوان

عمومی
شناسه : 317829
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا