تردد در محورهای شمالی کشور روان است

مرکز مدیریت راه‌های کشور، امروز وضعیت تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت راه‌ها را اعلام کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان کرمانشاه و بارش برف در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و همدان خبر داد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر اعلام کرد: محور قدیم خرم‌آباد – پل‌دختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیرهای جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

همچنین طی شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۶۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۱ درصد اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج انجام شده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 316677
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا