پروژه فیبرنوری با همکاری ۱۰ اپراتور سیار و ثابت وارد فاز اجرایی شده است

به گزارش جهان صنعت نیوز: «عیسی زارع‌پور» در کانال خود در بله نوشت: مطابق برنامه هفتگی دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز میزبان محمد علیپور نماینده مردم ماکو، پلدشت، چالدران و شوط، حسین گودرزی نماینده مردم درود و ازنا و خانم سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، شیروان، چرداول و ملکشاهی بودم.


وی افزود: در این دیدارها به بررسی وضعیت ارتباطات مناطق حوزه انتخابیه آنها پرداختیم. ️ برای بررسی دقیق‌تر وضعیت روستاها نیز با یکی از دهیاران تماس گرفتم و از وضعیت ارتباطات آن روستا پرسیدم تا صحت گزارش‌های دریافتی را در حضور نماینده آنجا بسنجیم.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: در بیشتر مناطق این استان‌ها به دلیل بافت کوهستانی و صعب العبور بودن مسیرهای دسترسی، با مشکلات و سختی‌هایی در روند توسعه ارتباطات روستایی مواجهیم. اما مطابق برنامه ریزی دقیقی که انجام شده با تلاش همکاران متخصصم در وزارت ارتباطات، طرح تامین ارتباطات این مناطق در دست اجراست و انشاا… تا پایان شهریور سال آینده، همه روستاهای بالای بیست خانوار ایران، تحت شبکه ارتباطی پایدار و با کیفیت قرار می‌گیرند. ️

زارع‌پور گفت: علاوه بر پروژه اینترنت روستایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها هم که وارد فاز اجرایی شده، از موضوعات مورد بحث امروز من با نمایندگان بود. خوشبختانه این طرح که به معنای واقعی کلمه در عرصه ارتباطات کشور تحول عظیمی ایجاد می‌کند با همکاری ۱۰ اپراتور ثابت و سیار در دوازده استان آغاز شده و با سرعت پیش می‌رود. انشاا… با تکمیل آن مردم عزیزمان تفاوت در کیفیت و سرعت دسترسی تکنولوژی فیبرنوری را نسبت به وضعیت فعلی تجربه می‌کنند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 309675
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا