جزئیات جلسه فراکسیون دانشگاهیان با وزیر علوم درخصوص شرایط دانشگاه‌ها/ تسریع در رسیدگی به وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود

به گزارش جهان صنعت نیوز: علی کریمی فیروزجایی سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوالی درباره پیگیری وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورودی به دانشگاه در حوادث اخیر، گفت: فراکسیون دانشگاهیان روز دوشنبه با حضور آقای زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جلسه‌ای با موضوع وقایع اخیر و موضوعاتی که طی دو ماه مهر و آبان در دانشگاه‌ها داشتیم، برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که در روند رسیدگی به این گروه از دانشجویان که ممنوع‌الورود هستند و همینطور آن‌هایی که تخلفاتی دارند، تسریع شود. اگر کسانی تخلفاتی دارند بر اساس مقررات با آن‌ها برخورد و آن‌هایی هم که تخلفی ندارند یا بی‌گناه هستند، بتوانند به دانشگاه‌ها بازگردند تا وضعیت دانشگاه‌ها به آرامش و سکون برسد.

عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به این نکته که «سال تحصیلی در جریان است و نیاز است این افراد زودتر به دانشگاه بازگردند»، اظهار داشت: البته تعداد افرادی که دچار چنین موضوعاتی شدند، خیلی انگشت‌شمار و اندک است، مثلا یک دانشگاه شاید ۱۰ هزار نفر دانشجو دارد و تعداد خیلی اندکی در قیاس با جمعیت کل دانشجویان دچار مساله شده باشند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله به زودی همین تعداد اندک هم تعیین تکلیف می‌شود تا وضعیت فضای دانشگاهی به شکل عادی بازگشته و دانشگاه‌ها بتوانند کار خود را ادامه دهند.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 305968
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا