بازداشت افرادی که قصد تعطیل کردن بازار تهران را داشتند

به گزارش جهان صنعت نیوز: سردار مهدی حاجیان با اشاره به دستگیری افرادی که قصد تعطیلی بازار پایتخت را داشتند گفت: «یکی از اهداف جدی دشمن و بدخواهان مردم تعطیل کردن بازار کشور بود و از چند روز قبل نیز فراخوان‌های زیادی نیز برای این موضوع داده شده بود. خوشبختانه با همکاری خوب مردم و کسبه، هدف دشمن تشخیص داده‌شد و مردم متوجه شدند که این اقدام در راستای اهداف دشمن است.»


وی ادامه داد: «از ابتدای صبح روزگذشته افرادی با ایجاد رعب و وحشت و پخش تراکت‌های تهدیدآمیز کسبه بازار بزرگ تهران را تهدید کرده  و تلاش داشتند که از بازشدن مغازه‌ها جلوگیری کنند که با حضور به موقع پلیس و همکاران اطلاعاتی این توطئه دشمن خنثی شد.

البته بازار با قدری تاخیر شروع به کار کرد. با اشراف اطلاعاتی و انتظامی پلیس،  ۱۱ نفر از تهدیدکنندگان دستگیر شدند که تعدادی از آن‌ها در اعترافات اولیه خود به گرفتن پول از سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای ایجاد آشوب در بازار اقرار کردند و تحویل مراجع قضایی شدند.»

حاجیان با اشاره به کشف ابزار مجرمانه از این افراد گفت: پس از بررسی اولیه از این افراد، ابزار و ادوات مجرمانه‌ای برای ایجاد آشوب کشف شد. در روزهای آتی نیز گزارش کاملی از این دستگیری به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید. پلیس با افرادی که تهدیدی برای امنیت مردم باشند برخورد خواهد کرد.

اخبار برگزیده
شناسه : 305614
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا