تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر خوزستان تا شهریور سال آینده

به گزارش جهان صنعت نیوز: داریوش حسینی در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در استان اظهار کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر هنوز تکمیل نشده و اداره کل راه و شهرسازی در این زمینه برنامه‌ریزی‌های کاملی را با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی انجام داده است.


وی با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تصریح کرد: قراردادهایی توسط سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل زیرساخت‌ها، آماده‌سازی و تکمیل این واحدها انجام شده است و در این زمینه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شده و تمامی منابع مالی تامین شده است و در شرف انجام کار هستیم.

حسینی افزود: در حال حاضر بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است بخشی از واحدهای مسکن مهر نیمه تمام تا بهمن ماه تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: همه پیمانکاران برای واحدهای مسکن مهر انتخاب شده‌اند و تا شهریورماه سال آینده تمام واحدهای مسکن مهر که در حال حاضر نیمه تمام هستند را تکمیل خواهیم کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: با توجه به منابع مالی تامین شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم بخش اعظمی از این واحدها را در سال جاری به اتمام برسانیم.

حسینی بیان کرد: مجموع واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان ۷۷ هزار و ۳۴۵ واحد بوده است که از این تعداد ۵۹ هزار و ۴۳۸ واحد آن افتتاح شد. همچنین ۵ هزار و ۱۷۶ واحد فاقد متقاضی داریم و مابقی واحدها نیمه تمام و در حال ساخت هستند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 299400
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا