مسوولان صداوسیما می‌دانند مخاطبانشان کم شده است

به گزارش جهان صنعت نیوز: حیدری ادامه داد: وزارت ارتباطات تابع شورای امنیت و نهادهای دیگر است و استقلال قطع یا وصل کردن اینترنت را ندارد و همچنین تابع دستگاه‌های مسوول امور امنیت و انتظامی کشور است. امروز که شرایط عادی شده است وزارت ارتباطات باید در این امر اقدام لازم را انجام دهد. یکی از نگرانی‌های ما این است که به تعداد بیکاران اضافه شود و این موضوع خود یک معضل اجتماعی است.
 
این نماینده مجلس در خصوص ارتباط سرعت پایین اینترنت با اجرای طرح صیانت افزود: فعلا نمی‌توانند این طرح را اجرا کنند و اگر بخواهند مصون‌سازی کنند کسی مخالف آن نیست، اما امروز مردم به پهنای اینترنتی نیازمند هستند؛ این یک علم است که در اختیار جامعه بشری قرار گرفته تا استفاده کنیم. به هر حال در شرایط حاضر به دلیل فضای امنیتی تا حدودی کاهش پیدا کرده و قطع به یقین در آینده نزدیک بهتر خواهد شد.نماینده قصر شیرین در ادامه در خصوص عملکرد صداوسیما در مقابل رسانه‌های خارجی گفت: تولیدات صداوسیما از نظر کیفی و کمی نیاز به بازنگری دارد. صداوسیما باید نظرسنجی واقعی انجام دهد که در کشور چند درصد مخاطب دارد و در پی آن به دنبال افزایش و جذب مخاطب باشد؛ اگر تعداد مخاطب کاهش یافته حتما باید آسیب‌شناسی شود.وی افزود: صداوسیما مقوله بسیار مهمی است و به همین خاطر است که به آن «رسانه ملی» گفته می‌شود و باید در اختیار تمام جامعه باشد. صداوسیما باید با نظرسنجی میزان اثرگذاری خود در سطح ملی را مشاهده کند. اگر اثرگذار است باید اثر آن را در سطح ملی ببینیم، اما اگر نیست باید بازنگری جدی در عملکرد داشته باشند که متناسب با مسائل روز دنیا تغییر کند.

حیدری تصریح کرد: مسوولان صداوسیما خودشان می‌دانند تعداد مخاطب نسبت به قبل کمتر شده است و حتما نیاز به اصلاح ساختاری و سیستمی دارد.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 297275
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا