جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزیر اطلاعات/ بررسی آشوب‌ها با حضور فراجا و دستگاه‌های اطلاعاتی

به گزارش جهان صنعت نیوز: جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از روز شنبه تا سه شنبه  ۹-۱۲ مهر ماه  برگزار می شود.

 کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه  آخرین وضعیت سامانه املاک و اسکان، آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن ، تاخیر پرواز هواپیماها و اقدامات و نحوه هزینه کرد اعتبارات برای ایمنی و بهسازی جاده ها و نقاط حادثه خیز را مورد بررسی قرار می دهد.

کمیسیون اجتماعی میزبان وزیر آموزش و پرورش خواهد بود

 همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس در روز یکشنبه بررسی صلاحیت انطباق مدارک سوابق برنامه های زاهدی وفا وزیر پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اسناد بالادستی را  بررسی می کند و در روز دوشنبه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در این کمیسیون حضور می یابد.

بررسی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای با حضور وزیر صمت در کمیسیون اقتصادی

 کمیسیون اقتصادی در روز یکشنبه با  دعوت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن تجارت دستاوردهای نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در سمرقند در حوزه تجارت خارجی و آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در این خصوص را بررسی می کند.(رئیس جمهور ( جمعه ۸ مهر) لایحه «الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای» را امضا و برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی فرستاد.)

 همچنین در روز سه شنبه با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان بورس اوراق بهادار آخرین وضعیت بازار سرمایه و اقدامات وزارت امور اقتصاد و دارایی در خصوص اجرای قوانین و مقررات حمایت از بازار سرمایه را در دستور کار خود دارد.

وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی می‌رود

 سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات روز سه شنبه برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می یابد.

بررسی وقایع اخیر کشور در کمیسیون امورداخلی کشور

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در روز یکشنبه ابعاد انتظامی و امنیتی وقایع اخیر در کشور را با حضور فراجا، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بررسی می کند.

 همچنین بررسی طرح دو فوریتی و شفافیت قوای سه گانه ،دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها اعاده شده از شورای نگهبان از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در روز یکشنبه خواهد بود.

وزرای نیرو و نفت به کمیسیون انرژی می روند

 علیرضا محرابیان، وزیر نیرو روز یکشنبه و جواد اوجی، وزیر نفت روز دوشنبه جهت پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان در کمیسیون انرژی حضور می یابد.

کمیسیون صنایع میزبان وزیر صمت خواهد بود

 سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان روز دوشنبه در کمیسیون صنایع و معادن حضور می‌یابد.

وزیر راه به کمیسیون عمران می‌رود

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی جهت ارائه گزارش در خصوص قانون جهش تولید مسکن روز سه‌شنبه در کمیسیون عمران حضور می‌یابد. این کمیسیون در روز دوشنبه بررسی وضعیت توسعه زیر ساخت های ریلی کشور را با دعوت از سازمان برنامه و بودجه و راه و شهرسازی  را بررسی می کنند.

همچنین در این هفته کمیسیون کشاورزی لایحه پروتکل ارزیابی اثرات زیست محیطی فرامرزی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر را در روز یکشنبه بررسی می‌کند و در روز سه شنبه گزارش وزارت اطلاعات در خصوص سامانه مدیریت پنجره واحد زمین و مسکن در دستور کار این کمیسیون قرار می گیرد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 292358
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا