فروش بلیت‌های اربعین ایران ایر متوقف شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: ابوالقاسم جلالی  با بیان اینکه فروش بلیت‌های اربعین ایران ای به اتمام رسیده، گفت: تا دیروز یک شنبه ۱۳ شهریور برای ۳۸ هزار صندلی پروازی جا باز کردیم و تمام مسیرهای شلوغ، پُر شده است.


وی ادامه داد: از ۱۵ تا ۱۶ شهریور روز اربعین، پرواز خالی در مسیر نجف-تهران انجام می‌شود و صندلی برای فروش وجود دارد اما در مسیر رفت (تهران-نجف) همه صندلی‌ها فروخته شده و هیچ جای خالی نداریم.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: برای پروازهای رفته تهران-نجف هم صرفاً از ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی داریم و مسافران می‌توانند بلیت خریداری کنند.

به گفته جلالی تا امروز حدود ۲۵ هزار صندلی برای پروازهای اربعین به فروش رفته است و هر لِگ پروازی (مسیر یکطرفه) را ۳ میلیون تومان و رفت و برگشت ۶ میلیون تومان فروخته ایم.

وی خاطرنشان کرد: حتی در برخی زمان‌ها از ۱۵ تا ۲۳ شهریور، هر لیگ پروازی خصوصاً مسیر نجف به تهران را ۲ میلیون تومان می‌فروشیم تا مسافران رغبت بیشتری برای انجام سفرهای برگشت با هواپیما داشته باشند.

مقام مسئول هما تأکید کرد: در حال حاضر ظرفیت پروازهای اربعین تهران-نجف تکمیل شده و فعلاً بلیت فروشی نداریم مگر اینکه مجوز جدید برای پروازها صادر شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 287079
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا