رییس جمهور: حضور مردم در صحنه مهم‌ترین مولفه قدرت و امنیت ملی است

به گزارش جهان صنعت نیوز:  آیت الله سیدابراهیم رییسی روز پنج‌شنبه در جمع باشکوه و پرشور مردم شهرستان کبودرآهنگ در سالن ورزشی ولایت، اظهار داشت: آنچه که دشمن را نسبت به این کشور همواره نا امید کرده همانا ولایتمداری مردم است و دشمنان باید بدانند که این ملت همان‌هایی هستند که هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند. 

رییس جمهور گفت: دشمن نمی داند که این ملت خطرپذیر و آماده دفاع از کشور است و همین موضوع همواره موجب یاس دشمنان و امیدواری انقلابیون شده است.  

آیت الله رییسی تصریح کرد: دشمن اراده کرده که با توطئه و دسیسه این ملت را با همه آرمانهای که به آن معتقد است، بیگانه کند تا راه شهیدان را ادامه ندهند که مثل همیشه این توطئه نیز خنثی و نقشه شوم دشمن نقش برآب می شود. 

رییس دولت سیزدهم تاکید کرد: به خواست مردم ایستادگی و مقاومت در مقابل سلطه گران و نظام سلطه را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده ایم و به هیچ عنوان از مواضع به حق نظام عقب نشینی نمی کنیم.  

وی تصریح کرد: وقتی کاخ سفید رسما اعلام می‌کنند که مقاومت ملت ایران تمامی تحریم ها و فشارهای اقتصادی ما را بی اثر کرده است به این معناست که حضور مردم همیشه در صحنه برای کشور تولید قدرت می کند.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه امروز باید تلاش در حوزه تولید بیشتر شود، اظهار داشت: تولید منجر به ایجاد ثروت در حوزه های مختلف می شود. 

وی تصریح کرد: دلدادگی مردم این استان به دین و شهدا همواره یک سرمایه برای کشور است و بدانید دشمن دنبال این است که مردم را از هویت اسلامی دور کند که پایداری مردم برای حفظ انقلاب اسلامی این نقشه شوم دشمن را بی اثر کرده است.

آیت الله رییسی همچنین به ویژگی ها و مزیت های استان همدان و شهرستان کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: محدودیت منابع آبی یکی از مشکلاتی است که امروز با آن مواجه هستیم که این مشکل با مشارکت مردم در زمینه اصلاح الگوی کشت و مدیریت مصرف نیز به تدریج کاهش یافته و حل می شود.

وی با اشاره به مشکل اراضی وقفی در این شهرستان افزود: از استاندار و مسوولان می خواهم با تشکیل کار گروهی تخصصی، موضوع را با استفاده از راهکارهای حل کنند، حل این دغدغه مردم باید با یک کار انقلابی به صورت جدی پیگیری شود و ظرف مدت ۲ ماه حل و فصل شود.

رییس جمهور همچنین بر حل مشکلات راه‌های ارتباطی شهرستان کبودرآهنگ به عنوان یک اولویت به ویژه در حوزه رونق صنعت گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت: در این سفر با مشکلات منطقه و شهرستان به خوبی آشنا شدیم و تلاش می کنیم در مصوبات سفر زمینه رفع آنها را فراهم کنیم.

آیت الله رییسی در ادامه تامین شغل را محوری ترین رویکرد سفرهای استانی دولت دانست و تصریح کرد: مردم این منطقه بدانند که پشت میز نشستن، کار نیست و همین دامداری و کشاورزی روستایی بهترین شغل محسوب و موجب توسعه منطقه می شود.

رییس دولت سیزدهم اظهار داشت: من خود را سرباز ولایت و خدمتگذار مردم و شما زنان و مردان انقلابی می دانم و برای خدمت به کشور و تامین رفاه و آسایش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، با استقبال رسمی آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان وارد فرودگاه همدان شد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 278332
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا