عرضه مستقیم ۲۵ هزار گوسفند قربانی در تهران امروز و فردا

به گزارش جهان صنعت نیوز: به نقل از پایگاه طلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، فضل خرم با اعلام این خبر گفت: پیش بینی می کنیم تعداد ۲۵ هزار راس دام عشایر به مناسبت عید سعید قربان در میادین دام در تهران عرضه شود.


وی افزود: این دام‌ها توسط عشایر استان های زنجان، ایلام، آذربایجان شرقی، تهران، اردبیل، قزوین، مرکزی و لرستان برای عرضه در تهران آماده شده اند.

خرم ادامه داد: با امضای تفاهمنامه با سازمان میادین شهرداری تهران در ۱۰ غرفه از ۱۲ غرفه راه اندازی شده در سطح تهران، گوشت قزمز با کیفیت تولیدی عشایر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان با بیان اینکه اقدامات لازم برای تسهیل در خرید و ذبح بهداشتی دام در این جایگاه ها با نظارت سازمان دامپزشکی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند دام زنده مورد نیاز خود را از این مراکز با نرخ مصوب، وزن دقیق و زیر نظر کارشناسان دامپزشکی حاضر در جایگاه ها خریداری و در همانجا نیز ذبح کنند.

وی با قدردانی از ابتکار رئیس سازمان میادین میوه و تره بار تهران به‌خاطر جایگزینی تولیدکنندگان عشایری به‌جای چوبدارها و واسطه ها، گفت: این امر باعث شده تا دام عشایر که به دلیل چرای مرتعی از کیفیت مطلوب تری برخوردار و لذیذتر می باشد در این جایگاه ها عرضه شود و قیمت آن نیز نسبت به سایر عرضه کنندگان دام ۲درصد ارزانتر خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان با بیان اینکه کارشناسان این اتحادیه برای پاسخگویی به مردم در این میادین حضور خواهند داشت، گفت: عرضه دام از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۸ تیرماه (روز عرفه) آغاز و تا پایان روز عید سعید قربان ادامه خواهد داشت.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 273856
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا