واکنش چمران به موضوع رفتن زاکانی از شهرداری

به گزارش جهان صنعت نیوز:  چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره ماجرای رفتن علیرضا زاکانی شهردار تهران به دولت اظهار داشت: این موضوع شایعه است و چنین چیزی را نه از خودشان و از نزدیکانشان نشنیده‌ام همچنین این مسئله را سوال کردم گفتند چنین چیزی صحت ندارد.


وی افزود: از مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران درخواست کردیم که در صحن شورای شهر گزارشی در مورد موضوعات ترافیکی و حمل و نقل ارائه دهند که امروز ایشان در صحن شورا حضور یافته اند و قرار است اعلام کنند که چه اقداماتی انجام گرفته و چه برنامه هایی در دستور کار است.

وی در پاسخ به این پرسش که راه اندازی قرارگاه های مختلف در شهرداری تهران چه ضمانت های اجرایی دارد، گفت: خاصیت قرارگاه عملیاتی بودن آن است و باید شهروندان نتیجه ملموس از اقدامات انجام گرفته را داشته باشند و بر همین اساس امروز معاون شهردار گزارشی را در صحن ارائه می‌دهد.

وی گفت: موضوع حمل و نقل و ترافیک مسائل ساده‌ای نیست مشکلات زیادی از گذشته وجود دارد که باید برطرف شود و ما پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم.

وی درباره وضعیت سامانه‌های شهرداری تهران پس از حمله سایبری گفت: علی‌رغم اینکه مشکلات بسیاری بر طرف شده ولی به دلیل مسائل امنیتی هنوز برنامه های در دست اقدام است و شاید در برخی از بخش‌ها هنوز مشکلات اندکی وجود داشته باشند که در حال رفع آن هستیم.

اخبار برگزیده
شناسه : 269414
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا