تحریم؛ فرصت طلایی برای پیشرفت تولیدکنندگان داخلی

جهان صنعت نیوز|   عضو صنایع  ومعادن مجلس درباره احتمال قطع همکاری شرکت‌های تجاری کره جنوبی و چین با ایران، گفت: کره جنوبی در بدترین شرایط مراودات و مبادلات تجاری خود با ایران را قطع نکرده است، در شرایط کنونی نیز چنین اتفاقی نمی‌افتد چراکه ایران بازار خوبی برای این کشور محسوب می‌شود.


نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های کره‌ای به همکاری خود با ایران قطعا ادامه می دهند، افزود: در صورتی که هوآووی که یک شرکت چینی است نیز ارتباط خود را با ایران قطع کند ما با چالش و کمبودی در داخل روبه رو نمی‌شویم چراکه توان داخل به راحتی نیاز بازار را تامین می‌کند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های تجاری به دنبال ایجاد بازارهای جدید و Marketingهستند به همین دلیل بازار خوبی مانند ایران را از دست نمی‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره کاهش حجم مبادلات تجاری سامسونگ و ال جی با ایران، خاطرنشان کرد: شرایط کنونی بهترین فرصت برای رونق تولید داخلی است. تولیدکنندگان داخلی می‌توانند بازار را در دست گیرند و با افزایش کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش انتظارات مصرف کننده را برآورده کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تولید محصولات باکیفیت، ادامه داد: اگر تولیدکنندگان بتوانند محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب تولید کنند، اطمینان مردم جلب می‌شود در نتیجه پس از رفع تحریم نیز از لوازم خانگی خارجی استقبال چندانی نمی‌شود.

عزیزی درباره واردات لوازم خانگی از بانه و احتمال تقلبی بودن آنها و ارائه خدمات پس از فروش ، تصریح کرد: این محصولات معمولا گارانتی ندارند و مردم باید از مکان‌های معتبر کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید هنگام خرید لوازم خانگی از فروشنده، تضمین‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت را دریافت کنند.

اقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 26448
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا