معرفی فیلم «دسته دختران » / تصاویر

به گزارش جهان صنعت نیوز: فیلم «دسته دختران » ، فیلمی در ژانر جنگی و در زمینه دفاع مقدس است. این فیلم توسط منیر قیدی کارگردانی شده است. تهیه کنندگی این اثر را محمد رضا منصوری بر عهده داشته است.


خلاصه فیلم:

دسته دختران روایت مقاومت زنان ایران در حماسه خرمشهر می باشد که با نگاهی آزاد و بر اساس روایت های واقعی از مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در دفاع مقدس ساخته شده است

کارگردان:

منیر قیدی

بازیگران:

نیکی کریمی  ، پانته آ پناهی ها ، فرشته حسینی ، هدی زین العابدین ، صدف عسگری و حسین سلیمانی

سایر عوامل:

فیلمنامه: منیره قیدی، میلاد اکبرنژاد، ابراهیم امینی

بازنویسی فیلمنامه: ساناز بیان

مدیر فیلمبردار: سامان لطفیان

تدوین: حمید نجفی راد

موسیقی: ستار اورکی

طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی

طراح چهره پردازی: عباس عباسی

صدابردار: مهدی ابراهیم زاده

صداگذار: حسین ابوالصدق

برنامه ریز: افشین رضایی

دستیار اول کارگردان: پانته آ حسینی

منشی صحنه: فائزه فرزام

طراح جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی

طراح بدلکار: علیرضا فتحی

مدیر تولید: علی اصغر صبوری راد

دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی

عکاس: مجید طالبی

مدیر تدارکات: محمدعلی محمدی

مدیر صحنه: آرمان میربابایی

مشاور رسانه‌ای: هادی فیروزمندی

روابط عمومی: زهرا دمزآبادی

کارگردان:

منیر قیدی زاده ۲۶ شهریور ۱۳۵۱ کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او از سال ۱۳۵۷ تا اکنون در حال فعالیت بوده است و در زمینهٔ دستیار کارگردان و منشی صحنه نیز فعالیت داشته است.

وی تاکنون دو فیلم سینمایی به نام ویلایی ها (۱۳۹۵) و دسته دختران (۱۳۹۹) را کارگردانی کرده است و برنده سیمرغ بلورین جایزهٔ ویژهٔ استعداد درخشان – سینمای ایران و نامزد دریافت جایزه: سیمرغ بلورین برای بهترین فیلم‌نامه – سینمای ایران شده است.

تهیه کننده:

محمدرضا منصوری ، مدیر تولید، مجری طرح و تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ابد و یک روز»، فیلم سینمایی «مارمولک» و فیلم سینمایی «محمد رسول الله» فعالیت داشته است.

با اینکه محمدرضا منصوری را بیشتر بعنوان مدیر تولید می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محمدرضا منصوری علاوه‌بر مدیر تولید به‌عنوان مجری طرح، بازیگر، جانشین تولید، مستندسازی پروژه (فیلمبردار پشت صحنه) و تهیه کننده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار محمدرضا منصوری در حرفه‌ی مجری طرح، فیلم ویلایی‌ها، فیلم میلیونر میامی و فیلم یه حبه قند است. مهم‌ترین آثار محمدرضا منصوری در حرفه‌ی بازیگر، فیلم مربای شیرین و سریال در پناه تو است. مهم‌ترین اثر محمدرضا منصوری در حرفه‌ی جانشین تولید، فیلم بید مجنون است. مهم‌ترین اثر محمدرضا منصوری در حرفه‌ی مستندسازی پروژه (فیلمبردار پشت صحنه)، فیلم بید مجنون است. مهم‌ترین اثر محمدرضا منصوری در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم در راه ویلا است.

گردآوری و تدوین: کورش کبیری

اخبار برگزیده
شناسه : 245454
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا