افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

به گزارش جهان صنعت نیوز: براساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایدار خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود در مناطق صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌ها جوی افزایش خواهد یافت.


از اواخر امروز در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، غربی، کردستان،‌ کرمانشاه و ایلام، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد و در مناطق سردسیر بارش‌ها به صورت برف است.

فردا (دوشنبه) در استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان، مرکزی و شمال خوزستان بارش خواهند داشت و در آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران و قزوین فردا بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه و اوایل وقت پنجنشبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق پرتردد و صنعتی سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پدیده غالب در شرق کشور به‌ویژه استان‌های یزد، سمنان و کرمان وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

برپایه این گزارش، آب‌های خلیج‌فارس اوایل امروز مواج و متلاطم خواهد بود.

امروز آسمان تهران ابری و غبارآلوده خواهد بود و حداکثر دما ۱۳ درجه و حداقل دما چهار درجه سانتی‌گراد است.

دیروز سردترین مرکز استان شهرکرد با ۶ درجه زیر صفر، زنجان پنج درجه زیر صفر، بجنورد و ارومیه چهار درجه زیر صفر و گرمترین مرکز استان‌ بندرعباس با ۲۸ درجه بالای صفر گزارش شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 233483
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا