امضای توافق‌نامه راه‌اندازی اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف

به گزارش جهان صنعت نیوز:  به نقل از وزارت صمت، فرح ناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف ، بستر و محیطی دیجیتال مبتنی بر فناوری‌های (تکنولوژی‌های) وب و موبایل است که همه نقش آفرینان هنر- صنعت فرش دستباف از طریق آن می‌توانند کسب و کار خود را به صورت دیجیتال انجام دهند و به تعامل با یکدیگر بپردازند، از امضای توافق‌نامه «اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف ایران» خبر داد.

رافع در خصوص اهداف کلی اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف ایران گفت: توسعه زیرساخت دیجیتال کسب و کارهای مرتبط با فرش دستباف از تولید و بازاریابی تا فروش بدون محدودیت جغرافیایی و برای زبان‌های مختلف از اهداف مهم این توافق‌نامه است.

رئیس مرکز فرش ایران یادآور شد: توسعه بانک محتوایی مرجع در زمینه فرش دستباف به زبان‌های مختلف و برقراری ارتباطات دوسویه دیجیتال بین بازیگران اکوسیستم فرش دستباف و توسعه ساختار تجارت الکترونیک و فروش آنلاین از جمله اهداف این توافق‌نامه است.

رافع با بیان اینکه یکی از رویکردهای ارزشمند توافق‌نامه گسترش جامعه مخاطبین درون و برون مرزی است، خاطرنشان کرد: توسعه سیستم‌های پشتیبان فروش نظیر خدمات صدور بیمه‌نامه و کارشناسی، سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیر و همچنین بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال در زمینه آموزش از موضوعات مطرح شده در توافق‌نامه است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 232555
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا