اعلام تائید صلاحیت انتخابات کشتی بعد از ماه رمضان

جهان صنعت نیوز| با توجه به اظهارات متولیان وزارت ورزش و برخی مسئولان فدراسیون کشتی این احتمال وجود دارد که نتیجه تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست بعد از ماه رمضان اعلام شود.

اواخر اردیبهشت ماه بود که محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش در واکنش به دغدغه و ابهامات اهالی کشتی مبنی بر زمان برگزاری مجمع عمومی اعلام کرد انتخابات رئیس فدراسیون کشتی، بلافاصله طی ۱۵ روز بعد از دریافت تائید صلاحیت کاندیداها برگزار خواهد شد.

به گفته داورزنی اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی در اختیار نهادهای نظارتی است و به محض اینکه نتیجه تأیید صلاحیت‌ها به دست وزارت ورزش برسد، حداکثر تا ۱۵ روز بعد، نشست انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود.

از سویی دیگر برخی از متولیان فدراسیون کشتی از جمله بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون نیز اظهار امیدواری کرده فرایند تأیید صلاحیت کاندیداها بعد از ماه مبارک رمضان پایان خواهد یافت و نتایج آن مشخص می‌شود تا انتخابات مجمع نیز در اسرع وقت برگزار شود.

بدین ترتیب می‌توان حدس زد انتخابات فدراسیون کشتی تا اواخر خردادماه یا اوایل تیرماه برگزار شود تا رئیس جدید نیز پس از نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون به مسائل و اتفاقات حاشیه‌ای اخیر پایان دهد.

ورزشی
شناسه : 21915
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا