کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در سواحل خزر و شمال غرب کشور

 به گزارش جهان صنعت نیوز:  براساس اعلام سازمان هواشناسی ، امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، کردستان، همدان، مرکزی، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، گیلان، غرب مازندران، خوزستان، شمال بوشهر بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین پیش‌بینی شده که امروز شاهد بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در غرب و شمال غرب کشور خواهیم بود.

شنبه در برخی مناطق نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

این وضعیت یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز، شمال شرق، شرق و دوشنبه در برخی نقاط شرق، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب شرق و سه شنبه در بخش‌های از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی  و جنوبی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش بینی می‌شود.

دریای خزر و نیمه شمالی خلیج فارس بعدازظهر جمعه تا یکشنبه مواج است.

همچنین از جمعه تا یکشنبه با توجه به وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب، غرب و جنوب شرق دور از انتظار نیست.

اخبار برگزیده
شناسه : 181679
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا