هشدار نسبت به فراز و فرودهای بیتکوین

 به گزارش جهان صنعت نیوز:  بیتکوین کماکان در تلاش برای فتح مجدد کانال ۶۰ هزار دلاری قرار دارد و گمانه زنی های زیادی از مسیر آتی این ارز مطرح شده است. بالت لی- مدیر سابق صرافی ارزی بی تی سی سی- گفت: این احتمال وجود دارد که تا فصل تابستان بیتکوین خود را به ۱۰۰ هزار دلار هم برساند اما این نکته را هم باید در نظر داشت که هر صعود زیادی، ریزش زیادی را هم در پی خواهد داشت و سرمایه گذارانی که در اوج وارد شوند، متحمل ضرر سنگینی خواهند شد.


لی در ادامه با اشاره به اینکه بیتکوین دارای یک چرخه صعودی است و احتمالا تاریخ تکرار خواهد شد، افزود: وقتی که حباب قیمتی بترکد ارزش سرمایه شمار بسیاری از افزاد دود خواهد شد و برای همین افراد باید با کنترل کامل بر احساسات خود اقدام به تصمیم گیری و سرمایه گذاری کنند. شاید بیتکوین به ۱۰۰ هزار دلار یا حتی بیشتر از آن به ۲۰۰ هزار و ۳۰۰ هزار دلار هم برسد اما معامله گران باید این را بدانند که پس از آن یک ریزش ۸۰ تا ۹۰ درصدی در قیمت ها کاملا محتمل است و این می تواند بازار رمزارزها را وارد یک زمستان طولانی کند که تا سال ها ادامه داشته باشد.

ارزش بیتکوین در سال ۲۰۲۰ رشد قابل توجه ۷۰۰ درصدی را تجربه کرد و قیمت آن از ۷۰۰۰ دلار به ۴۹ هزار رسید اما امسال با رشد ادامه دار، این رمزارز در استانه فتح کانال ۶۰ هزار دلاری قرار دارد. بیتکوین پس از آن رشد قابل توجهی کرد که شرکت های بزرگ از تصمیم خود برای سرمایه گذاری سنگین در ان خبر دادند. تنها شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد ۱.۵ میلیارد دلار در بیتکوین سرمایه گذاری خواهد کرد.

بیتکوین در حال حاضر بیشترین سهم از بازار ارزهای دیجیتالی را دارد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 178881
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا