جانشین فرمانده کل سپاه: انتقام می‌گیریم

جهان صنعت نیوز| سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز خطاب به تروریست‌ها بیان کرد: شما دیدید ما با دشمنانمان چه کردیم. وقتی شهید الله‌دادی ما را در جولان به شهادت رساندید متوجه شدید ما چگونه انتقام گرفتیم؛  وقتی در جی‌فور جوانان ما را به شهادت رساندید، دیدید ما چگونه انتقام گرفتیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها هم بدانند؛ شما فقط شکست خوردن را یاد گرفتید؛ شما نتوانستید امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنید؛ حزب الله قدرت گرفت که الان می‌تواند اسرائیل را بین مرز مرگ و بقا نگه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: شما نتوانستید نقشه صلح و خاورمیانه جدید را به فرجام برسانید؛ شکست خوردید؛ نتوانستید سوریه را تجزیه کنید؛ بشار اسد ماند و شما رفتید. شما نتوانستید عراق را تجزیه کنید و سیطره سیاسی پیدا کنید؛ شما نتوانستید عربستان را از باتلاق یمن نجات دهید. شما در طبس خاکستر شدید؛ تفنگداران شما را دستگیر کردیم و هیچ غلطی نتوانسیتد کنید؛ شما هیچگاه نتوانستید. این سرزمین، سرزمین پیروزی‌های بزرگ است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: قول می‌دهیم واکنش ما به این ماجرا پشیمان‌کننده و ویرانگر باشد. هرگز هیچ‌کس نخواهد توانست بر کودکان ما بتازد. اخطار می‌دهیم به کسانی که پشت این ماجرا هستند؛  انتقام خواهیم گرفت.

وی گفت: من جانم را فدای شما مردمی می‌دانم که در این صحنه حاضر شده‌اید؛ کودکانی که مثل غروب عاشورا ترسان و لرزان فرار می‌کردند، اما اینجا نیروهای مسلح آنها را در آغوش گرفتند؛  آرامش مشخصه مردم این سرزمین است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوزستان بیرق دار عزاداری و پرچم دار فداکاری و سرزمین آزمون های بزرگ است. امروز اهواز درخشان ترین شهر عالم روی زمین است؛ بیرق ها همچنان در اهتزاز است و قلب های مردمان این سرزمین سرشار از شوق و شور شده و دوباره به میدان آمدند.

سردار سلامی افزود: درود خداوند بر مردمان وفادار این سرزمین امروز شما ۲۴ ستاره درخشان را تا عرش تشییع می کنید تا ۲۴ ستاره دیگر بر سپهر افتخارات شما بدرخشد. هیچ کسی گمان نکند مردمانی که در هشت سال دوران باشکوه دفاع مقدس از غرش بمب ها، موشک ها و انفجار توپ ها نترسیدند و نلرزیدند امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگران شوند.

وی تاکید کرد: این دریای مواج اما با اطمینان، آرام و صلابت جمعیتی که امروز آمده اند تا محاسبات دشمنان را بهم بزنند نشان می دهد که معجزه خون شهدا وحدت، یکپارچگی و دمیدن روح عاشورا در جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می دانیم کانون طراحی این توطئه ها کجاست؛ آنان که مردان و زنان این سرزمین را بی گناه می کشند هیچ حجتی ندارند از آنها سئوال می کنیم به کدامین گناه این افراد بی گناه را به خاک و خون کشیدید؟ آیا این مردمان موحد و خداپرست مگر کفار بودند.

سردار سلامی ادامه داد: این جنایت هولناک پرده تزویر مثلث آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود را برداشت؛ آنها که دم از حمایت از مردمان شریف عرب می زنند که سردسته آنها رژیم سعودی است آیا می دانند تعداد زیادی از شهیدان از همین مردمان بودند؟ خون عرب، لر و فارس در هم آمیخته شد.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 1620
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا