فراز و نشیب سکه در کانال ۱۳ میلیون تومانی

به گزارش جهان صنعت نیوز: ساعت ۱۵  امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی بدون تغییر، هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی، به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته، ‌ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با کمی افزایش،  به مبلغ یک ‌میلیون و ۲۲۳ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با افزایش محدود نسبت به روز معاملاتی به قیمت هزار و ۸۹۰ دلار معامله شد.

در ۲ هفته اخیر نوسانات ارزی و سیر نزولی قیمت ارز آغاز شد و روی بازار سکه و طلا نیز تاثیرگذار بود اما قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روزهای پایانی هفته گذشته با افزایش نسبی همراه شد و امروز انس جهانی نیز اندکی افزایش یافت.

در روزهای اخیر، سکه بین کانال ۱۲ میلیون و ۱۳ میلیون تومانی در نوسان بوده است.  

اوایل هفته گذشته در بازارهای جهانی شاهد کاهش قیمت طلا بودیم و ثبت بزرگترین ریزش قیمت طلا در هفت سال اخیر رخ داد که فعالان بازار، این کاهش قیمت را ناشی از اعلام خبر ساخت واکسن کووید ۱۹ اعلام کردند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 152299
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا