مجلس در برابر افزایش غیر قانونی نرخ بلیت هواپیما کوتاه نمی‌آید

به گزارش جهان صنعت نیوز: مجتبی یوسفی با انتقاد از عدم بازگشت نرخ ایرلاین ها به نرخ قبل از آبان ماه، بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم بعد از پیگیری های کمیسیون عمران مجلس و برگزاری چندین جلسه با حضور دستگاه های مربوط همچنان نرخ بلیت هواپیما بالا بوده و ایرلاین ها به تخلف خود ادامه می دهند.


وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس مصوبه آخرین جلسه کمیسیون عمران مجلس که با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، ایرلاین ها و دفاتر خدماتی و گردشگری برگزار شد باید نرخ بلیت ها به قبل از آبان ماه بازگردد. در آن جلسه صراحتا تاکید شد که افزایش نرخ بلیت ها غیر قانونی بوده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری مکلف شد تا با این گران فروشی برخورد کرده و جلوی تخلف را بگیرد. اما بررسی های میدانی نشان می دهد افزایش قیمت ها ادامه داشته و در برخی مسیرها شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ بلیت ها هستیم. بنده با وزیر راه و شهرسازی نیز تلفنی صحبت کرده و این موضوع را متذکر شدم.

یوسفی در پایان تاکید کرد: مجلس در برابر این موضوع کوتاه نمی آید و با برگزاری چند جلسه این موضوع را رها نمی کند. در هفته جاری مجددا این موضوع را در کمیسیون مطرح خواهیم کرد و از تمام ظرفیت های قانونی خود برای برخورد با افزایش غیر قانونی قیمت بلیت ایرلاین ها استفاده خواهیم کرد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 152189
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا