جلوی غارت اموال شرکت کشت و صنعت مغان گرفته شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:   ولی اسماعیلی افزود: این شرکت به عنوان یکی از مراکز مهم تولیدی و اقتصادی کشور به ویژه در حوزه کشاورزی و دامپروری شناخته شده که باید به احسن وجه حفظ شود.

وی اظهارداشت: متاسفانه تخلفات گسترده ای در بحث واگذاری شرکت و صنعت مغان به وقوع پیوست و اموال و دارایی این مجموعه بزرگ اقتصادی به ثمن بخس در اختیار بخش به اصطلاح خصوصی قرارگرفت.

نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ابطال واگذاری قرارداد شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی از مطالبات جدی مردم بود که خوشبختانه با پیگیری های زیاد، ورود جدی رئیس دستگاه قضا و با رای قاطع هیئت داوری این قرارداد ابطال شد.

وی ضمن پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه علی رغم ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان خبرها حاکی از غارت اموال این شرکت حکایت دارد، افزود: خوشبختانه با دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل خروج هر نوع اموال از شرکت کشت و صنعت مغان ممنوع اعلام شده است.

اسماعیلی همچنین از وزیر جهاد کشاورزی خواست هرچه سریعتر نماینده ای از سوی وزارتخانه مزبور معرفی تا سکان اداره این مجموعه را به دست گیرد.

وی ادامه داد: تعلل در این زمینه آسیب های جبران ناپذیری به مجموعه عظیم اقتصادی کشت و صنعت مغان وارد خواهد کرد.

نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در پیگیری مطالبات به حق مردم استان و مغان به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 144179
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا