خرید اقساطی، خدمتی جدید به بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسان داتک اظهار داشت: مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، با ارائه کارت ملی می‌توانند نسبت به خرید غیرنقدی اقلام موردنیاز اقدام کنند.


محمدمحسن صدر با بیان اینکه دریافت این خدمات، گشایش فراوانی در زندگی مستمری‌بگیران ایجاد می‌کند، گفت: بازنشستگان می‌توانند برای تهیه کالاهای سوپرمارکتی، به فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد در سراسر کشور مراجعه کنند.

وی افزود: بازنشستگان این طرح، غیر از خرید کالاهای سوپر مارکتی، مشمول دریافت خدمات دیگری از جمله، دندانپزشکی، گردشگری، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، عینک و لنز و پوشاک نیز می‌شوند.

صدری خاطرنشان کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی به منظور دریافت این خدمات با مراجعه به سایت CLUB.TAMIN.IR ثبت نام و علاقه‌مندی خود را اعلام کنند.

وی همچنین با اشاره به این که برای ثبت‌نام نیازی به مراجعه حضوری نیست، افزود: بازنشستگان می‌توانند بلافاصله پس از ثبت‌نام، در انتهای فرآیند ثبت‌نام، در پنل کاربری، میزان اعتبار ماهانه و سالانه خود را مشاهده کنند.

به گفته مدیر عامل شرکت اطلاع رسان داتک، براساس این طرح، بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی معادل ۲۰ درصد خالص دریافتی خود را به صورت اعتبار ماهیانه و ۱۲ برابر آن را به صورت اعتبار سالیانه دریافت می‌کنند و پس از خرید، به مرور در ماه‌های آتی، به صورت اقساط از حقوقشان کسر خواهد شد.

شرکت اطلاع رسان داتک از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی است که اجرای این طرح ملی را به عهده گرفته است.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 134110
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا