همه‌جا همراه شما هستیم

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در کنار پرتال رسمی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس WWW.NICICO.COM در حال حاضر پرتال خبری WWW.MESPRESS.IR نیز فعالیت می‌کند که تازه‌ترین اخبار شرکت مس و همچنین اخبار و رویدادهای صنعت مس ایران و جهان را می‌توانید در این پرتال خبری بخوانید .


به‌علاوه صفحه رسمی شرکت ملی صنایع مس ایران در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» به آدرس www.instagram.com/meseiran جدیدترین فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت مس را به‌صورت روزانه پوشش می‌دهد. در این صفحه همچنین می‌توانید رویدادها، نشست‌ها و مصاحبه‌های تصویری را زنده و ازطریق قابلیت «لایو» تماشا کنید .

همچنین شبکه اجتماعی «توئیتر» نیز راه ارتباطی دیگری است که می‌توانید اخبار و تازه‌های معادن و صنایع معدنی را در آن به دو زبان فارسی و انگلیسی در آدرس www.twitter.com/meseiran دنبال کنید.

در شبکه اجتماعی تخصصی «لینکدین» به آدرس www.linkedin.com/company/nicico شما ضمن آشنایی با شرکت ملی صنایع مس ایران می‌توانید با متخصصان و صاحب‌نظران صنعت مس به شبکه‌سازی دست بزنید.

همچنین در پیام‌رسان موبایلی «تلگرام» کانال «مسِ ایران»‌ به آدرس www.telegram.me/meseiran وجود دارد که با دنبال کردن آن از سریع‌ترین راه ممکن و ازطریق گوشی تلفن همراه‌تان می‌توانید در جریان آخرین اخبار ملی و بین‌المللی فلز سرخ قرار بگیرید.

 

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 129032
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا