رییس دفتر رهبر انقلاب: جوانانی که می‌گویند از دست رفتیم، اشتباه می‌کنند

جهان صنعت نیوز| محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب صبح جمعه در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام شهر جمعه همدان با اشاره به اینکه این انقلاب با برپایی نماز جمعه سنت اسلام را زنده کرد، گفت: بسیاری از جوانان آرزویشان شهادت است.


وی تاکید کرد: مسئولان استان همدان باید دست به دست یکدیگر بدهند تا گذشته خوب همدان را بهتر کنند و امیدوارم امام جمعه جدید این شهر در تحقق اهداف انقلاب در این استان موفق باشد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رسیدگی به خانواده شهدای مدافعان حرم و تکریم شهدا باید در اولویت کارهای نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان قرار بگیرد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی اضافه کرد: بزرگان همدان در تاریخ سرشناس هستند و تاریخ و تمدن بزرگ این خطه برای همیشه ماندگار است.

وی تاکید کرد: سرداران و هشت هزار شهید استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمت بی نظیری به کشور کردند‌.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا از برنامه های اصلی رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: معظم له تا کنون به دیدار بیش از ۱۰۰ خانواده شهدای ارمنی رفته اند.

وی با تبریک به حجت السلام حبیب شعبانی برای اتتخاب به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان گفت: اساس کار ما و نظام مقدس اسلامی براساس پیروی از اهل بیت (ع) و توجه به قرآن است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی اظهار داشت: هر هفته نزدیک به یکهزار نماز جمعه در نقاط مختلف کشور برپا می شود که دعوت به تقوا، درستی، راستی و پرهیز از گناه از اهداف آن است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در پایان سخنرانی خود متن پیام معظم له را به شرح زیر قرائت کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حبیب‌الله شعبانی موثقی دامت‌افاضاته

اکنون با پایان یافتن مسئولیت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمد طه‌محمدی دامت‌توفیقاته و با تشکر فراوان از فعالیت های علمی و اجتماعی ایشان در دوران آن مسئولیت خطیر، جنابعالی را به امامت جمعه‌ همدان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می کنم.

همدان در شمار پیشروان حرکت انقلابی و مفتخر به تقدیم چهره‌های برجسته جهاد و شهادت و نیز شخصیتهای عالیقدر علم و عرفان است. انتظار می رود با همه‌ توان در خدمت حرکت دینی و انقلابی آن خطه تلاش نمائید.

با علمای دینی و فرزانگان دانشگاهی و فعالان عرصه‌های اجتماعی همکاری و از جوانان مؤمن و انقلابی پشتیبانی کنید.

سلوک مردمی با همه‌ قشرها بویژه جوانان و تکریم خانواده‌های شهیدان و ایثارگران را ممشای همیشگی خود قرار دهید و از فضل و تقوا و بصیرت که بحمدالله از آن برخوردارید محتوای خطبه‌های جمعه را غنا ببخشید.

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می کنم.
والسلام علیکم و رحمت الله
سید علی خامنه‌ای»

حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی موثقی» متولد ۱۳۵۶ و اهل روستای بهادربیگ شهرستان بهار استان همدان است. او دارای مدرک اجتهاد است و در انتخابات خبرگان از شورای نگهبان تایید ورود به انتخابات را دریافت کرد.

امام جمعه جدید همدان سابقه تحصیل و تدریس در رشته فقه و اصول، حقوق و قضا و سابقه تدریس در حوزه را دارد.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 12497
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای آیت الله شعبانی،اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم بخاطر اینکه درآمدم کم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد
    خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم لوازم خونه نخریدم،اجاره خونه چند ماهی زیاد شده ولی کار کم شده،
    بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن.
    .شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمی فرستادم شماره عابر بانک رفاه (۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸۹۰۸۱)بنام محمدهادی قربانی.
    تو راخدا کمک کن
    موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

دکمه بازگشت به بالا