در گفت‌وگو با جهان صنعت:

مدیرعامل بنیاد باران: لاریجانی لنگرگاه اصلاحات نیست

جهان صنعت نیوز| علی فراهانی: سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در کرج که قرار بود به مناسبت ۲۲ بهمن صورت بگیرد، به دنبال اعتراض امام جمعه این شهر لغو شد. محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه از دعوت علی لاریجانی انتقاد کرد و در سایتش نوشت که ۲۲ بهمن جشن انقلاب است، سخنران این مراسم باید انقلابی باشد.

جواد امام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و مدیرعامل بنیاد باران درباره رفتار گروه‌های خودسر و فشار با علی لاریجانی در کرج به «جهان صنعت نیوز» گفت: گروه‌های فشار کسانی هستند که بیش از حد احساس تکلیف می‌کنند و خودشان را هم بالاتر از قانون می‌دانند.

وی ادامه داد: برای آمران امر به معروف و نهی از منکر هم شرایطی تعریف شده و اگر مرتکب خطا یا تخلف شوند قانون با آن‌ها برخورد می‌کند، اما متاسفانه گروه‌های فشار از چنان دژآهنینی برخوردارند که تاکنون دستگاه‌های امنیتی و قضایی حریف آنان نشده‌اند.

مدیرعامل بنیاد باران تصریح کرد: گروه‌های فشار آقای لاریجانی را نقطه تعادل می‌دانند و به همین دلیل در کرج سخنرانی وی را لغو کردند. ۶ سال پیش هم سخنرانی رئیس مجلس در سالروز پیروزی انقلاب در قم با حمله اشخاصی، ناتمام ماند چون معترضان با سر دادن شعار و پرتاب مُهر باعث خروج وی از محل سخنرانی شدند.

وی با تاکید بر اینکه لاریجانی لنگرگاه اصلاحات نیست و او گلی هم به سر اصلاح‌طلبان نزده است، افزود: گروه‌های فشار رفتار تنش‌زدایی آقای لاریجانی در مدیریت مجلس و حتی تصمیم‌گیری بر سر منافع کشور را بر نمی‌تابند. چراکه آنان به دنبال رفتارهای تنش‌زا در مدیریت‌ها هستند؛ قبلا با این گونه اقدامات به اصلاح‌طلبان رحم نکردند و حالا می‌خواهند همان بلا را بر سر لاریجانی بیاورند.

پیشنهاد ویژهگفت‌وگو
شناسه : 11043
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا